הסוף לסאגת "זמן אתונה": ישראל תעבור במוצ"ש לשעון חורף

לאחר "הטיול" הקצר ליוון, בעלי המכשירים הניידים יוכלו להחזיר ביום א' בבוקר את השעונים למצב אוטומטי ● כדאי שלא להסתמך באותו הלילה על השעון המעורר של המכשיר, שכן עלולות להיווצר תקלות ● הסיבה: גם יוון עוברת באותו הלילה לשעון חורף - שעתיים אחרי ישראל

האם התקלה תקרה גם בשבוע הבא? צילום אילוסטרציה: אימג'בנק

אחרי שהתבקשנו להעביר את השעון במכשירים הסלולריים לזמן אתונה ויכולנו להרגיש לשבועות אחדים כאילו אנחנו ביוון, מגיע הסוף לסאגה: ישראל צפויה לעבור בלילה שבין שבת ליום א' לשעון חורף. בשעה 2 בלילה יוזזו מחוגי השעון שעה אחת אחורה ואפשר יהיה להחזיר את השעון הסלולרי ארצה, על ידי השבת ההגדרות למצב אוטומטי.

אולם, עד אז יש לעבור עוד משוכה אחת: יוון תעבור אף היא לשעון החורף באותו הלילה, אלא שבניגוד לישראל, המעבר שם מתבצע ב-4 לפנות בוקר. מכאן שיהיה פער של שעתיים במועד המעבר לשעון חורף בין שתי המדינות, וכתוצאה מכך בין המעבר האמיתי בארץ לזה שיתבצע בסלולר או בטאבלט. לפיכך, כדאי למי שצריך להשכים קום ביום א' בבוקר שלא להסתמך באותו היום על השעון המעורר במכשיר ולחזור אל השעון המעורר הישן והרעשני, או לבקש ממישהו שיעיר אתכם.

עם המעבר לשעון חורף יש להחזיר את ההגדרות בשעון הסלולרי למצב אוטומטי. יודגש שלקוחות CDMA של פלאפון לא נדרשים לבצע כל שינוי במכשיר ואם הוא לא יתעדכן עד יום א' בשעה 6 בבוקר, יש לבצע כיבוי והדלקה של המכשיר. השעה אצל במכשירי iPhone שבעליהם שדרגו למערכת ההפעלה iOS 7 תתעדכן באופן אוטומטי, אם הם החזירו את עדכון השעה ואזור הזמן למצב אוטומטי. במכשירי סמסונג (Samsung) בדגמי 3300 ו-3300 הכשר של פלאפון נקבעת השעה ידנית ולא מסונכרנת על ידי הרשת הסלולרית. לכן, על בעלי המכשירים הללו לעדכן את השעה ידנית עם המעבר לשעון חורף.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים