סגן נשיא בקוואלקום יצא נגד אפל – ואיבד את עבודתו

אננד צ'נדרסקר למד על בשרו את הנזק בחלוקת מחשבות אישיות במקום העבודה, לאחר שירד על המעבדים החדשים של אפל ומדיה-טק - ואיבד את תארי סגן הנשיא ומנהל השיווק ● קוואלקום אף הורידה את שמו מהאתר שלה, מונעת ממנו להשמיע דעות בפומבי וחוסמת את האפשרות לפנות אליו ישירות

המחקר מראה שמנהלי האבטחה שאננים מדי. צילום אילוסטרציה: אימג'בנק

דבר ידוע הוא שלפעמים, עדיף לשמור במקום העבודה את המחשבות ולא לחלוק אותן עם אחרים, מאחר שזה יכול להוות סכנה. אננד צ'נדרסקר, עד לא מכבר סגן נשיא ומנהל השיווק בקוואלקום (Qualcomm), למד את זה על בשרו. בחברה לא אהבו התבטאויות שלו, כמו האמירה שלפיה ה-64 ביט של ה-A7, המעבד החדש מבית אפל (Apple), הוא גימיק שיווקי. אמירה נוספת שעוררה את חמתם של מנהלי החברה היא שמעבד שמונה הליבות החדש של מדיה-טק (MediaTek) נמצא מבחינתו במקום הראשון ברשימת "הדברים הטיפשיים ביותר בשוק".

צ'נדרסקר עדיין עובד בקוואלקום, אך הוא איבד את תפקידיו כסגן נשיא וכמנהל השיווק הראשי של החברה והועבר לתפקיד אחר, שלא צוין על ידה. בנוסף, החברה הורידה את שמו מהאתר שלה, מונעת ממנו להשמיע דעות בפומבי וחוסמת את האפשרות לפנות אליו ישירות.

הורדתו של צ'נדרסקר בדרגה באה כשלושה שבועות לאחר שיצא נגד ההחלטה של אפל להשתמש בטכנולוגיית 64 ביט עבור המעבד שכלול במכשיר ה-iPhone 5s. הוא אמר אז ל-PC World כי "אני חושב שמדובר בגימיק שיווקי. התועלת שהצרכן מקבל מכך היא אפסית. המשתמשים לא זקוקים לזה על מנת לצרוך ביצועים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים