נטקום הטמיעה מערכת לזיהוי דיבור בבנק הבינלאומי; ההיקף הכספי: מאות אלפי שקלים

המערכת תאפשר ללקוחות הבנק לקבל בזמן אמת מידע בורסאי - על מניות, מדדים, שערי מטבעות ותעודות סל ● הטכנולוגיה שבאמעותה בוצע הפרויקט מאפשרת שילוב מלא ומהיר עם מערכות ה-IT הקיימות בבנק ● כך, כולל הפתרון מחולל יישומים ייחודי, המאפשר לבנק לפתח יישומי זיהוי דיבור באופן קל ומהיר

נטקום מקבוצת מלם-תים הטמיעה בבנק הבינלאומי מערכת לזיהוי דיבור במרכז שירות הלקוחות שלו, פרי פיתוחה של החברה. השלמתו של הפרויקט מאפשרת ללקוחות להתקשר למוקד השירות של הבנק הבינלאומי ולקבל מידע בורסאי בזמן אמת על מניות, מדדים, שערי מטבעות ותעודות סל. הפרויקט, שהסתיים בימים אלה, ארך כחצי שנה ונאמד במאות אלפי שקלים.

בהקמת המערכת נעשה שימוש בטכנולוגיה שפותחה בנטקום, המאפשרת יישום טכנולוגיות זיהוי דיבור וזיהוי דובר באופן השקוף למערכות הטלפוניה הקיימות של הלקוח. כמו כן, מאפשרת הטכנולוגיה שילוב מלא ומהיר עם מערכות ה-IT הקיימות בבנק. הפתרון כולל מחולל יישומים ייחודי, המאפשר לבנק לפתח יישומי זיהוי דיבור באופן קל ומהיר.

המערכת תמנע את הצורך שהיה קיים עד עתה בהקשת ספרות לבחירה מתוך תפריט קולי. הלקוחות יוכלו להשתמש בה בשירות עצמי זמין מסביב לשעון, והציפייה היא להתייעלות בעבודת המוקד הטלפוני של הבנק בעקבות השימוש בה.

עמי בן פורת, מנהל IT במתף, מחלקת המיחשוב של קבוצת הבינלאומי, אמר, כי "המערכת החדשה תסייע לנו במתן שירות מודרני, מהיר ויעיל ללקוחותינו. טכנולוגיית זיהוי הדיבור ביצעה קפיצת מדרגה בשנים האחרונות והיא פשוטה לשימוש. הטכנולוגיה שבחרנו הביאה להטמעה מהירה של המערכת החדשה, ותאפשר תחזוקה קלה ועצמאית שלה על ידי הבנק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים