סוני השיקה בישראל את Xperia Z1: "הסמארטפון עם המצלמה הטובה בעולם"

המכשיר העמיד בפני מים כולל מסך 5 אינץ' וכן את מנוע EALITY-X הייחודי לסוני, שמעביר כל סרט או תמונה עיבוד סלקטיבי ● מחירו: 3,299 שקלים

סוני (Sony) השיקה בישראל את דגם Xperia Z1 – מכשיר שלדבריה הוא בעל המצלמה הטובה ביותר במכשירים החכמים. בנוסף, מדובר בסמארטפון עמיד במים.

ה-Z1 מצטרף למשפחת מכשירי הפרימיום בסדרת Z של החברה. הוא מצויד במעבד Snapdragon 800 עם 4 ליבות מבית קוואלקום (Qualcomm) במהירות 2.2 ג'יגה-הרץ, ומסך FULL HD בגודל 5 אינץ', שכולל מנוע EALITY-X ייחודי לסוני, שמעביר כל סרט או תמונה עיבוד סלקטיבי – מה שמשפר את שיפור תצוגת התכנים. בנוסף, טכנולוגיית Super resolution מוצאת ומשלימה פיקסלים חסרים, כדי לאפשר איכות וידיאו חדה.

גולת הכותרת של המכשיר היא המצלמה, שכוללת את עדשת G שמספקת זווית רחבה של 27 מ"מ ומפתח רחב של F2.0, חיישן תמונה CMOS גדול מסוג 1/2.3, עם רזולוציה של 20.7 מגה-פיקסל, זום של X3 ומנוע עיבוד תמונה BIONZ למכשירים ניידים. כל הנתונים האלה מספקים, על פי החברה, רמת איכות וביצועים דומה לזו של מצלמה דיגיטלית מסורתית.

כן כולל ה-Z1 חבילת יישומי צילום, בהם Social live להעברה ישירה מהמכשיר לפייסבוק (Facebook) וקבלת תגובות מחברים; Info-eye – פונקציית חיפוש חזותי שמספקת מידע אודות פרטים כגון אתרים, ספרים ועוד – פשוט על ידי צילומם במצלמה; BIONZ – מנוע עיבוד תמונה למובייל עם טכנולוגיית סופר רזולוציה Bypixel להפחתת רעשים ולזיהוי תנועה לצילום ללא מריחות; טכנולוגיית SteadyShot, צילום סרטונים ותמונות במצב 1080 Full HD, ללא רעידות; ו-Timeshift burst – צילום ברצף על מנת לקבל את התמונה המושלמת בכל פעם. ה-Z1 מצלם 61 תמונות בשתי שניות – שנייה לפני ושנייה אחרי הלחיצה על התריס, כך שניתן לגלול קדימה ואחורה ולמצוא את התמונה המושלמת; עוד הוא כולל אפקט AR, שמספק זוויות משעשעות לתמונות בהתאמה אישית, על מנת ליצור תמונות באמצעות טכנולוגיית Augmented Reality.

מחירו של ה-Z1 עומד על 3,299 שקלים. הוא נמכר בחנות של סוני מובייל (Sony Mobile), ברשת Mobuy, שפועלת בסניפי שקם אלקטריק, מחסני חשמל ואייס (ACE), ובקרוב גם אצל המפעילות הסלולריות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים