אינסטגרם: ערב חנוכה וחג ההודיה – העמוס ביותר בתולדות האפליקציה

התמונות של סמלי החג, כולל של חנוכיות בצורת תרנגולי הודו, הביאו את הרשת לשיא במספר התמונות שפורסמו בה ביום אחד

היום בו חלו השנה חג ההודיה וחנוכה יחדיו היה העמוס ביותר באינסטגרם (Instagram) עד כה – כך דיווחה החברה בבלוג שלה. במהלך אותו היום (ה') העלו גולשים רבים לרשת שיתוף התמונות צילומים של סמלי החגים: תרנגולי הודו לצד חנוכיות וסביבונים, מה שעל פי החברה הביא אותה לשיא בהעלאת התמונות. עם זאת, אינסטגרם לא מסרה באיזה מספר מדובר.

"ביום ה' חל חג של פעם בחיים, כשחג ההודיה והיום הראשון של חנוכה נחוגו יחדיו בפעם הראשונה מאז 1888. זה לא יקרה שוב בעשרות אלפי השנים הבאות", נכתב בבלוג של החברה. "תמונות מרחבי העולם של תרנגולי הודו ולביבות, ואפילו Menurky (חנוכייה, Menorah, שעשויה בצורת תרנגול הודו, Turkey – י"ה), מילאו את הפידים שלנו, לאחר שחברים ובני משפחה התאספו כדי לחגוג את החגים ולשתף זאת עם המשתמשים האחרים".

"ראינו נתוני שיא כשמשתמשי אינסטגרם שיתפו את השמחה הרבה שלהם", על פי החברה. "התמונות וסרטוני הווידיאו שקשורים לחגים הללו, אותם העלו הגולשים, סייעו להפוך את היום הזה ליום העמוס ביותר באינסטגרם עד כה".

מדובר בשנה השנייה ברציפות בה חג ההודיה שבר שיאים של העלאת תמונות לאינסטגרם. בשנה שעברה דיווחה הרשת כי במהלך יום החג הועלו אליה יותר מ-10 מיליון תמונות, בקצב שבחלק מהזמן הגיע לכ-200 בשנייה – בארצות הברית בלבד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים