אינטל מסתערת על שוק הטאבלטים: תציע מעבדים לכל רמות השוק

ענקית השבבים הציגה מפת דרכים שאפתנית לקראת 2014, במהלכה תציע מערכות על שבב פרי פיתוחה לכלל המגזרים – החל ממחשבי לוח במחיר 99 דולר ועד לרף העליון

אינטל (Intel) מסתערת על שוק הטאבלטים: ענקית המעבדים סימנה את מחשבי הלוח כיעד עיקרי לקראת שנת 2014, במהלכה החברה תשקיע מאמצים רבים למכירת מערכות העל שבב פרי פיתוחה. לפי האתר DigiTimes, החברה מתכוונת להציע פלטפורמות שמתאימות לכל מגזרי השוק – החל מהשוק הנמוך ועד לטאבלטים היקרים ביותר, לרבות חלונות 8 (Windows 8) ואנדרואיד (Android).

סדרת ה-Bay Trail של החברה מוצעת עבור טאבלטים בגודל 7 אינץ' מבוססי אנדרואיד, שיימכרו במחיר לצרכן של 129-99 דולר בלבד כבר ברבעון הראשון בשנה הקרובה. עוד מציעה אינטל מעבדים לטאבלטים עם מסכי 7 ו-8 אינץ' שמיועדים לתחום הביניים, בטווח המחירים של 199-149 דולר.

פלטפורמה זו, יחד עם ה-Cherry Trail (שתחליף את ה-Bay Trail ברבעון השלישי של 2014), תוצע גם לטאבלטים בגודל 8 ו-10 אינץ' במחירים של 249-199 דולר, כמו גם לטאבלטים היקרים עם מסכי 10 אינץ' ויותר, שמחירם נאמד ב-250 דולר וצפונה.

פלטפורמת ה-Cherry Trail תיוצר בליטוגרפיה של 14 ננו-מטר. היא תוצע במערכות שתומכות ב-32 סיביות וב-64 סיביות עבור שתי מערכות ההפעלה המובילות בשוק הטאבלטים. לקראת סוף השנה החדשה, אמורה להיכנס לתמונה גם פלטפורמת ה-Willow Trail.

יצרני הטאבלטים יוכלו לבחור גם בפלטפורמות שמציעה אינטל לשוק הטלפונים החכמים, שמבוססים בעיקר על אנדרואיד: ה-Merrifield, שיגיע לשוק כבר ברבעון הראשון לשנה הנכנסת, וה-Moorefield, שצפוי להגיע ברבעון השלישי של 2014.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים