צבא סוריה האלקטרוני חדר לאי-ביי ו-PayPal – כולל בישראל

קבוצת ההאקרים טוענת כי הצליחה לשתול את הלוגו שלה באתרי הבית בארץ, כמו גם בבריטניה ובצרפת ● פלטפורמת התשלומים המקוונת אישרה בטוויטר כי האקרים הצליחו להיכנס לאתרים, אולם לא דלף מידע וכי ההתקפה "השפיעה על מספר מצומצם של משתמשים"

02/02/2014 19:06

צבא סוריה האלקטרוני הצליח לחדור לאי-ביי (eBay) ו-PayPal – כך על פי הודעה שפרסמה קבוצת ההאקרים במהלך סוף השבוע. לטענתה חבריה, הם הצליחו לשתול את לוגו הקבוצה באתרי הבית של ענקית הסחר ושירות התשלומים בישראל, בריטניה וצרפת.

קבוצת ההאקרים סיפקה הוכחה לטענותיה בטוויטר (Twitter), שם צייצה תמונה שנלקחה מהאתר הבריטי בכתובת paypal.co.uk. מאז הציוץ, הושהה חשבון הטוויטר של צבא סוריה האלקטרוני.

פלטפורמת התשלומים המקוונת אישרה את החדירה למערכותיה, אולם המעיטה בחשיבות הפריצה ולא ציינה את ישראל כמי שנפגעה מהאירוע. החברה פרסמה בטוויטר כי "אנחנו מודעים לרי-דיירקט, שנעשה על פני מספר דקות והשפיע על מספר משתמשים מצומצם, שנעשה בדפי השיווק בצרפת ובבריטניה". היא הדגישה כי "אין אינפורמציה של משתמשים שהועמדה בפני סכנה".

בחודש שעבר פורסם כי אנשי צבא סוריה האלקטרוני הצליחו לפרוץ לחשבון הטוויטר של מיקרוסופט (Microsoft) ואף למספר חשבונות דואר מצומצם של ענקית התוכנה. החברה התייחסה לנושא וכתבה בהודעה כי "בהתקפה שבוצעה תוך שימוש בשיטות של הנדסה חברתית המוכרות כפישינג נפגע מספר מצומצם של חשבונות של עובדי מיקרוסופט – ברשתות חברתיות ודואר אלקטרוני. חשבונות אלה אופסו ולא דלפו שום פרטים של לקוחות. אנחנו ממשיכים לנקוט באמצעים הנחוצים כדי להגן על עובדינו ולקוחותינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים