מנהל שירות ה-BBM של בלקברי פורש

אנדרו בוקינג מצטרף לשורה ארוכה של מנהלים בכירים שעזבו לאחרונה את החברה ● שירות המסרים המידיים שניהל נחשב להצלחה, עם 10 מיליון הורדות ב-24 השעות הראשונות שאחרי השקתו

בלקברי (BlackBerry) הודיעה ביום ב' כי אנדרו בוקינג, סגן נשיא בכיר ששימש כמנהל היחידה המופקדת על שירות המסרים המידיים BBM, פורש מהחברה. בכך מצטרף בוקינג לשורה ארוכה של מנהלים בכירים שפרשו לאחרונה מהחברה, וכוללת למעשה כמעט את כל הצמרת הניהולית הבכירה שלה.

שירות ה-BBM, המוצע גם עבור פלטפורמות אנדרואיד (Android) ו-iOS ומאפשר לנהל שיחות בין משתמשים במכשירים שונים, נחשב לאחת מנקודות האור הבודדות בהיצע של החברה הקנדית שמחפשת את דרכה בעולם החדש של המכשירים הניידים.

ב-24 השעות הראשונות שלאחר ההשקה נרשמו 10 מיליון הורדות של האפליקציה. בוקינג עצמו נחשב עד כה לאחד המנהלים הבודדים בחברה שיכול היה להשתלב בהנהגה החדשה שמוביל המנכ"ל ג'ון צ'ן, וכמי שהקפיד לדווח ולעדכן על השירות בבלוג של החברה באופן קבוע הוא היה מזוהה מאוד עם שירות המסרים המידיים.

בבלקברי סירבו להסביר את הפרישה של צ'ן, וציינו רק כי מדובר בהחלטה שלו. עוד נמסר כי ג'ון סימס, המנהל של החטיבה העולמית לפתרונות ארגוניים, ינהל את יחידת BBM שתמשיך לפעול כיחידה נפרדת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים