שוב דחייה במכרז למכירת החברה לאוטומציה; הסיבה: מו"מ להבנות עם העובדים

המכרז נדחה ב-45 יום, למרות שההודעה על הזוכה אמורה היתה להתפרסם בימים אלה ● מקורות ב-One1 אמרו לאנשים ומחשבים, כי ללא הסכם הבנות עם העובדים, אין סיכוי שהיא תסכים לרכוש את החברה לאוטומציה ● שמוליק לזרוביץ', יו"ר ועד עובדי החברה לאוטומציה: "העובדים לא יהוו מכשול להבראת החברה"

מרכז השלטון המקומי דחה את ההחלטה לגבי מכירת החברה לאוטומציה ב-45 יום. זאת, למרות שההודעה על הזוכה במכרז אמורה היתה להתפרסם בימים אלה. לאנשים ומחשבים נודע כי One1, המועמדת הפוטנציאלית לרכישת החברה, קיבלה את ההארכה כדי למצות את המו"מ שמתנהל מול ועד העובדים של החברה לאוטומציה. במרכז המו"מ עומדת סוגיית הפיטורים, או ליתר דיוק מספר העובדים שיפוטרו כחלק מתהליך ההבראה של החברה. מקורות ב-One1 אמרו לאנשים ומחשבים, כי ללא הסכם הבנות עם העובדים, אין סיכוי שהיא תסכים לרכוש את החברה לאוטומציה.

שמואל לזרוביץ', יו"ר ועד העובדים של החברה לאוטומציה ומנמ"ר עיריית אשקלון, אישר כי אכן מתנהל מו"מ עם One1. לדבריו, "ועד העובדים של החברה לאוטומציה עשה בשלוש השנים האחרונות מאמצים רבים כדי לסייע בהבראת החברה, כולל הסכמה על פיטורים כואבים של עובדים ודאגה לאלו שנשארו. לצערי, זה לא סייע להבראה, ותהליך המכירה החל. הבהרנו בעבר, ואני מבהיר שוב, כי הוועד לא יהיה המכשול למכירת החברה. אכן ניהלנו מו"מ על מנת להגיע להסכם הבנות עם אנשי One1. אני לא יכול להתייחס לפרטי ההסכם כל עוד הנושא לא סגור, אבל אני בהחלט יכול לומר שיש בי אופטימיות רבה, למרות החששות הטבעיים. One1 היא חברה גדולה, המעסיקה אלפי עובדים, ואני מאמין שאם היא תחליט לרכוש את החברה לאוטומציה, יש סיכוי שהיא תצליח להבריא אותה".

ממרכז השלטון המקומי נמסר בתגובה, כי "המכרז לרכישת החברה לאוטומציה הוארך ב-45 יום, בכדי לתת למציעים זמן להתארגן להגשת ההצעה". בתשובה לשאלת אנשים ומחשבים, האם חילופי יושב הראש במרכז השלטון המקומי לא ישפיעו על ההחלטה למכור את החברה לאוטומציה, נמסר כי "הליך המכרז נמשך כרגיל".

לא נמסרה תגובה מ-One1.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים