מוזילה תתחיל למכור פרסומות בדף של "כרטיסיה חדשה"

"הפרסומות יסומנו בבירור ככאלה, ואנחנו מקווים שהמשתמשים ייהנו מהתוכן שאליו הן מובילות", כתב דארן הרמן, סגן נשיא לשירותי תוכן בחברה

מוזילה: התוספים - הסיבה לפופולריות של פיירפוקס

משתמשי פיירפוקס (Firefox) יזכו לצפות בקרוב בפרסומות ברגע שיפתחו את הדף של כרטיסיה חדשה – כך הודיעה מוזילה (Mozilla) אתמול (ג'), במפגש השנתי של ארגון Interactive Advertising Bureau בקליפורניה. מוזילה הסבירה את המהלך ברצון לחשוף בפני המשתמשים אתרים רלוונטיים שאולי הם עדיין אינם מכירים.

הפרסומות ישולבו במסגרת שבמוזילה מכנים Directory Tiles, ואשר תכלול, מלבד פרסומות, גם אתרים פופולאריים באזור של המשתמש. המסגרת כוללת תשעה מקומות ועד כה היא כללה רק אתרים שנלקחו מההיסטוריה ומהסימניות.

"הפרסומות יסומנו בבירור ככאלה ואנו מקווים שהמשתמשים ייהנו מהתוכן שאליו הן מובילות" כתב דארן הרמן, סגן נשיא לשירותי תוכן בחברת מוזילה, בהודעה שפרסם בבלוג. הרמן לא ציין מתי יושקו הפרסומות והסתפק בהבטחה כי הן יוצגו למשתמשים חדשים בפיירפוקס "ברגע שתזדמן חוויית שימוש מתאימה".

בתחילה, הוסיף הרמן, יופיעו הפרסומות בגרסאות פיירפוקס המיועדות למחשבים שולחניים ובהמשך גם בגרסאות המיועדות למכשירים ניידים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים