200 מיליון צופים בסרטוני הסיכום של פייסבוק

שישית ממשתמשי פייסבוק צפו בסרטוני ה-Lookback שהשיקה הרשת החברתית הפופולרית לקראת יום הולדתה העשירי ● "50% מהצופים גם שיתפו את הסרטונים שלה", אמרה שריל סנדברג, מנהלת התפעול של פייסבוק

200 מיליון משתמשים, כשישית מכלל החברים בפייסבוק (Facebook), צפו ב-LookBack שלהם, סרטון משולב במוזיקה באורך דקה, המסכם את רגעי השיתוף שלהם ברשת החברתית, כך הודיעה אתמול (ד') החברה.

שריל סנדברג, מנהלת התפעול של פייסבוק, סיפרה על כך בוועידת טכנולוגיה ואינטרנט של גולדמן זאקס. "זה היה מדהים", היא אמרה. "כמעט 200 מיליון אנשים צפו, ו-50% מן האנשים שצפו בסרטונים שלהם גם שיתפו אותם; זה מוכיח את חוזק המותג של פייסבוק".

פייסבוק השיקה את LookBack לפני כעשרה ימים, במטרה לאפשר לחבריה לחוות ולהתרגש מן ההיסטוריה שלהם ברשת החברתית. סרטוני הווידיאו הפכו זמינים לכל 1.23 מיליארד החברים ברשת החברתית, ששיתפו מספיק תוכן שהיה אפשר לשאוב ממנו לצורך הסרטון. אלה שלא היה להם מספיק תוכן קיבלו כרטיס תודה.

אחד מהמקרים הזכורים ביותר בהקשר של ה-LookBack היה זה של אב שביקש מפייסבוק לצפות בסרטון של בנו שמת, בקשה בה טיפלה החברה בסופו של דבר

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים