למרות הגידול בהכנסות: לייבפרסון הפסידה השנה 3.5 מיליון דולר

ההכנסות השנתיות של החברה עלו ב-21% ל-178 מיליון דולר ● ברבעון האחרון של השנה הציגה לייב פרסון עלייה של 10% בהכנסות והפסד נקי של 708 אלף דולר

לייבפרסון (Liveperson) הציגה תוצאות מעורבות – הן ב-2013 כולה והן ברבעון האחרון שלה. על פי הדו"חות שפרסמה החברה, ההכנסות שלה עלו אולם היא רשמה הפסדים לעומת רווחים בתקופות המקבילות.

מהדו"חות עולה כי ההפסד הנקי השנתי של החברה עמד על 3.5 מיליון דולר לעומת רווח של 6.36 מיליון. ההכנסות עלו ב-20.39% ל-177.81 מיליון דולר בהשוואה ל-157.41 מיליון ב-2012 . ההוצאות הכלליות השנתיות זינקו ב-23.94% ל-182.28 מיליון דולר מול 147.07 מיליון. הגידול הרב יותר בהוצאות מאשר בהכנסות הביא לפגיעה בסעיפי הרווחיות.

ההכנסות הרבעוניות של החברה רשמו גידול של 10.39% ל-46.89 מיליון דולר לעומת 42.48 מיליון ברבעון האחרון של 2012. ההפסד הנקי הסתכם ב-708 אלף דולר. גם כאן נפגעה הרווחיות כתוצאה מהפער בין העלייה בהכנסות לעלייה בהוצאות, שגדלו מצידן ב-18.58% ל-47.48 מיליון דולר מול 40.04 מיליון.

ההוצאות הגולמיות השנתיות זינקו ב-19.61% ל-42.56 מיליון דולר לעומת 35.58 מיליון, הרווח הגולמי גדל ב-11.02% ל-135.25 מיליון דולר בהשוואה ל-121.83 מיליון והרווח הגולמי השולי הגיע ל-76.07% מול 77.4%.

בסעיפים התפעוליים, ההוצאות השנתיות גדלו ב-23.94% ל-139.72 מיליון דולר מול 111.49 מיליון וההפסד הגיע ל-4.47 מיליון דולר לעומת רווח של 10.34 מיליון ב-2012. ההפסד התפעולי הרבעוני של החברה עמד על 587 אלף דולר.

צבר ההזמנות של לייב פרסון לרבעון עמד על 10 מיליון דולר בהשוואה ל-10.2 מיליון ברבעון הקודם ול-8.7 מיליון ברבעון האחרון של 2012. צבר ההזמנות מחושב כסך מצטבר של ההתחייבויות החוזיות החדשות של לקוחות חדשים או קיימים, להוציא תשלומים חד פעמיים או כאלה המשולמים על בסיס שימוש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים