רמי מנחם, סאפ ישראל: "40% מעסקינו באים מארגוני ביניים – ובהם נמשיך להתמקד"

"אנחנו מתמקדים בארגונים שמחזור המכירות שלהם מגיע עד 500 מיליון יורו בשנה", ציין מנחם, מנהל שותפים עסקיים ● לדבריו, סאפ בחרה להתמקד בארגונים אלה "מאחר שאנחנו מבינים את הערך העסקי שלהם ומבינים שיש לנו את היכולת לספק להם אותו"

רמי מנחם, סמנכ"ל מכירות לארגוני ה-SME בסאפ ישראל. צילום: קובי קנטור

"40% מהיקף העסקים של סאפ (SAP) מגיעים מארגוני ביניים שמחזור המכירות שלהם מגיע עד 500 מיליון יורו בשנה. בהם אנחנו מתמקדים ונמשיך להתמקד", כך אמר רמי מנחם, מנהל שותפים עסקיים בסאפ ישראל. הוא ציין כי החברה בחרה להתמקד בארגונים אלה "מאחר שאנחנו מבינים את הערך העסקי שלהם ומבינים שיש לנו את היכולת לספק להם אותו".

הוא ציין כי "יש לסאפ כיום מערכות ליבה לארגונים אלה עם התמחות ב-24 ורטיקלים, מתוכם זיהינו 18 שמתאימות לארץ".

מנחם דיבר בפתחו של אירוע פורום C3 ME של אנשים ומחשבים, שהיה זה מפגשו השני. במסגרת האירוע נחשפו מנמ"רים בכירים לפתרונות החדשים מבית סאפ לארגוני ה-ME וליכולות האינטגרציה של נס למערכות אלה. האירוע התקיים היום (ב') באולם האירועים סטוקו בהדר יוסף שבתל אביב, והנחה אותו פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים.

לדברי מנחם, "ארגונים בסדר גודל בינוני שרוצים לבצע פרויקטי ליבה מעוניינים לענות על כמה דרישות עסקיות, כגון צמצום עלויות, עמידה בלוח זמנים קצר והפחתת הסיכונים הטמונים במהלך מימוש הפרויקט. הם רוצים לבצע את זה תוך מימוש דומה ככל האפשר של אופן ההטמעה בפרויקטים דומים שנעשו בחברות דומות (Best Practices) ובאותו מגזר שוק שבו הן פועלות. לטובת כך פיתחנו פתרונות למגזרים וגופים שונים, בהם גופי ההשכלה הגבוהה והחינוך בכלל, לתעשיית הכימיקלים, לעולמות התשתיות והאנרגיה, לתאגידי המים, למגזר הפיננסי ולרשויות המוניציפליות. כמו כן, יצרנו חבילות שנקראות RDS (ר"ת Rapid Deployment solutions), שמבוססות על הצלחות מוכחות. במסגרת החבילה אנחנו מתחייבים להחזר השקעה מהיר, כאשר תהליך ההטמעה אורך כשמונה שבועות".

"אנחנו עם הפנים לענן", אמר מנחם. "המפתחים מסבים הכול לשם, אל עבר הענן, על מנת שנוכל לספק את כל היישומים השירותים והמוצרים שלנו במתכונת של תוכנה כשירות (SaaS) הענן צובר תאוצה". פתרון של החברה אותו ציין מנחם בהקשר זה הוא Cloud CRM, "שיתחרה ראש בראש ב-Salesforce.com".

שמוליק סיטון, מומחה פתרונות בסאפ ישראל. צילום: קובי קנטורמנחם סיכם באמרו כי "הכיוונים אליהם הולכים ארגוני הביניים הם פשטות, צמצום עלויות ועבודה במתכונת של תוכנה כשירות".

יכולות חיזוי פני העתיד של סאפ
שמוליק סיטון
, מומחה פתרונות בסאפ ישראל, הסביר על פתרונות החיזוי צופה פני העתיד (Predictive Analytics), שמטפלים ביכולות של הלקוח הארגוני לכוון לצרכי הלקוחות ולהבין מה יהיו צעדיהם הבאים, וכיצד ניתן להיערך לקראתם באמצעות פעולות פרו-אקטיביות.

"אחוזי הפגיעה של פתרונות אלה גבוהים, אבל לא 100%", אמר סיטון. "האתגר הוא למצוא את האנשים הנכונים שיפעילו את הכלים הללו כדי להפיק מהם יותר רווחים ויותר שיפורים עסקיים בארגון".

הוא ציין כי יכולות חיזוי פני העתיד של סאפ נותנות מענה למוצרי ה-SPSS של יבמ (IBM) ולמוצרים בתחום מבית סאס (SAS). לדבריו, גם בפלטפורמת ה-HANA של החברה יש יכולות זיהוי. "בסופו של דבר, אנחנו מספקים ללקוחות הארגוניים יכולות חיזוי צופות פני עתיד תוך שימוש במחסן הנתונים הארגוני, יכולות BI קלאסיות וניצול מחדש של המידע לטובת שימושים שונים של חיזוי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים