מחר באוניברסיטת תל אביב: מפגש ראשון בסדרה "להבין את עולם העסקים ההודי"

כדי להצליח בשוק ההודי, כדאי להבין איך הוא מתנהל ● סדרת המפגשים החדשה תעסוק בדיוק בזה

התעשייה הישראלית, ובכלל זה ההיי-טק, הולכת ומתפתחת בשנים האחרונות למזרח. אחד משווקי המזרח המרכזיים הוא הודו. כמו במדינות רבות אחרות, על מנת להצליח בעסקים בהודו, רצוי להבין את השוק המקומי ואיך הוא מתנהל. סדרה חדשה של מפגשים שתתקיים החל ממחר (ג') באוניברסיטת תל אביב נועדה להקנות למשתתפיה את הכלים לכך.

סדרת המפגשים נערכת על ידי המרכז לחקר עסקים גלובליים על שם מקס פרלמן בפקולטה לניהול על שם רקנאטי של האוניברסיטה, בשיתוף לשכת המסחר ישראל-אסיה. מוזמנים אליה אנשי עסקים, יזמים, מייסדי ומנהלי חברות יצואניות ויבואניות בדרגים שונים.

פרופ' גדי אריאב, הפקולטה לניהול על שם רקאנטי באוניברסיטת תל אביב. צילום: קובי קנטורהמפגש הראשון יעסוק בשאלה "למה הודו?" וישתתפו בו, בין השאר, ג'איידיפ סארקר, שגריר הודו בישראל, פרופ' יוסף קלפטר, נשיא אוניברסיטת תל אביב, פרופ' אשר טישלר, דיקן הפקולטה, ועו"ד ענת ברנשטיין-רייך, יו"ר לשכת המסחר ישראל-הודו. ינחה את הכנס פרופ' גדי אריאב, ראש המרכז לחקר עסקים גלובליים על שם מקס פרלמן, שגם יוביל פנל בנושא האתגרים המרכזיים של הודו וההזדמנויות הישראליות בה.

בפנל ייקחו חלק ואני ראו, סגנית ראש המשלחת הדיפלומטית של הודו בישראל, אורנה שגיב, הקונסולית היוצאת של ישראל במומבאי, ועו"ד ברנשטיין-רייך.

כמו כן, יוסי גולדשמיט, מנכ"ל אדמה הודו, יציג בכנס את סיפורה של מכתשים אגן במדינה.

ההשתתפות היא ללא תשלום אבל מותנית בהרשמה. ניתן להירשם כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים