אמן מחשבים הטמיעה מערכת CRM של מיקרוסופט באיילקס מדיקל; ההיקף הכספי: יותר מ-450 אלף ש'

המערכת נועדה ליצור סטנדרטיזציה בניהול תהליכי המכירה ותיעוד המידע על הלקוח במערכת ממוחשבת ● היא כוללת אפשרויות לניהול תיקי לקוחות, ניהול מידע לגבי מכרזים, מעקב אחר הצעות מחיר, ניהול מכירת המוצרים ללקוח וניהול מידע לגבי מתחרים

קבוצת אמן מחשבים סיימה הטמעת מערכת קשרי לקוחות (CRM) מתוצרת מיקרוסופט (Microsoft) בחברת איילקס מדיקל. המערכת נועדה ליצור סטנדרטיזציה בניהול תהליכי המכירה ותיעוד המידע על הלקוח במערכת ממוחשבת. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד בלמעלה מ-450 אלף שקלים.

איילקס מדיקל עוסקת בשיווק מכשור מעבדתי-רפואי וחומרי דיאגנוסטיקה למעבדות קליניות וכן בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות תוכנה רפואיות לניהול מעבדות דיאגנוסטיקה ובקרתן.

היישום שהוטמע כולל אפשרויות לניהול תיקי לקוחות, ניהול מידע לגבי מכרזים הקיימים בשוק, ועדות רפואיות, מעקב אחר הצעות מחיר אשר נשלחו ללקוח וקריאות שירות שנפתחו על ידיו, וכן ניהול מכירת המוצרים שנמכרו ללקוח וניהול מידע לגבי מתחרים. בנוסף, כולל היישום ממשקים בין מערכת ה-CRM למערכת פריוריטי הקיימת בחברה בתחומים של הצעות מחיר – ממשק המאפשר הצגת הצעת מחיר שנוצרה במערכת הפריוריטי במערכת ה-CRM, עדכון נתונים פיננסיים של הלקוח ובתחום קריאות השירות. כך, בעת פתיחה או עדכון של קריאת שירות בפריוריטי, נוצרת או מתעדכנת קריאת השירות במערכת ה-CRM.

כמו כן, הוגדר מנגנון אסקלציות המדווח על קריאות שירות פתוחות במערכת מעל זמן מסוים. המידע המועבר באמצעות הממשקים ומספק לאנשי המכירות גישה למידע הנדרש לגבי הלקוח.

קלוד בן שאול, סמנכ"ל שיווק ומכירות באיילקס מדיקל, אמר, כי "אנשי המכירות מקבלים באמצעות המערכת תמונת לקוח עדכנית בזמן קצר מאוד. המערכת מאפשרת לנו לנהל מאגר מידע רחב ומקיף על הלקוח, לאתר בעיות בזמן, לנצל הזדמנויות מכירה ולמכן תהליכי עבודה ותיעוד מידע במערכת ממוחשבת וקלה לתפעול". הוא הוסיף, כי "אפיון מערכת ה-CRM נעשה לאחר תהליך ייעוץ ארגוני וליווי חברת WideLink מקבוצת אמן מחשבים".

אבי עסיס, מנהל חטיבת פיתוח ויישומים ארגוניים בקבוצת אמן מחשבים, אמר ש-"החטיבה השלימה פרויקט מורכב נוסף, שכלל ניהול תהליכי עבודה ייחודיים המותאמים לחברה העוסקת בשיווק ומכירת מכשור רפואי. יישמנו מגוון ממשקים מגבירי יעילות בין המערכת החדשה למערכת הפריוריטי הקיימת בחברה. תהליך ההטמעה נעשה בצורה חלקה והלקוח לקח בו חלק מרכזי על ידי שימוש בעובדי הארגון שהוגדרו כ'נאמני מערכת' אשר סיפקו ומספקים מענה שוטף למשתמשי הקצה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים