יבמ ו-AT&T ישתפו פעולה בהיערכות לעידן "האינטרנט של דברים"

במסגרת שיתוף הפעולה, יעבדו יחד חטיבת התוכנה של הענק הכחול וחטיבת הפתרונות המתקדמים של AT&T ● יבמ תספק פתרונות תוכנה ואינטגרציה, ואילו AT&Tתביא לשולחן פתרונות רשת וקישוריות

יבמ (IBM) ו-AT&T חתמו על הסכם שיתוף פעולה לפיתוח פתרונות שיתמכו במגמת "האינטרנט של דברים" (The Internet of Things). שתי חברות הענק ישלבו את הפלטפורמות האנליטיות שלהן, פתרונות ענן וטכנולוגיות אבטחה ופרטיות, על מנת לנתח ולהפיק מידע ותובנות חדשות על בסיס נתונים הנאספים מסוגים שונים של מכונות. במסגרת שיתוף הפעולה, יעבדו יחד חטיבת התוכנה של הענק הכחול וחטיבת הפתרונות המתקדמים של AT&T. יבמ תספק פתרונות תוכנה ואינטגרציה, ואילו AT&T תביא לשולחן פתרונות רשת וקישוריות.

שיתוף הפעולה יתמקד בשלב הראשון בבניית פתרונות חדשים למנהלות ערים וארגוני שירותים ציבוריים, המנסים כיום לשלב ולנתח כמויות גדולות של נתונים המתקבלים מכלי רכב, מוני חשמל ומים ומצלמות וידיאו. עם הכלים שיפותחו, יוכלו ערים ורשויות אזוריות להעריך ולזהות טוב יותר דפוסי התנהלות ומגמות שיאפשרו לשפר את התכנון העירוני, וחברות שירותי תשתית יוכלו לנהל טוב יותר את הציוד הפרוס בשטח, על מנת לחסוך בהוצאות.

כך, ערים מקושרות יוכלו להקצות משאבים על בסיס מידע המדווח אודות תקלות בשירותים, לנתח תנועת אנשים ומכוניות, על מנת לתכנן את מערך התנועה והחניה ולפרוס את כוחות השיטור באופן היעיל ביותר: למנוע היווצרות של צווארי בקבוק, ולהגיב במהירות במקרי חירום. זיהוי בזמן אמת של דפוסי תחבורה יאפשר לנתב מחדש את התנועה, וניטור מתמשך של פוסטים ברשתות חברתיות יאפשר לטפל באירועים המדווחים על ידי תושבים ועוברי אורח, באמצעות שימוש בנתוני המיקום שלהם.

מייקל קרי, סגן נשיא לניהול מוצרים ב-יבמ, אמר כי "יש גידול עצום בכמות המכשירים המקושרים. כשיש כל כך הרבה דברים מקושרים, נוצרת בעיה של Big Data. ארגונים נדרשים לקחת את היקפי הנתונים הנרחבים הללו ולנצל אותם – גם למיטוב של התפעול, וגם לחיזוי תקלות".

על פי IDC, בסיס ההתקנות של "האינטרנט של הדברים" צפוי לצמוח ולהגיע ל-212 מיליארד מכשירים כבר בשנת 2020.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים