מיקרוסופט תחתוך את המחיר של חלונות 8.1 ליצרניות ב-70%

קצב האימוץ האיטי של חלונות 8 הביא את הענקית מרדמונד להוריד את המחיר מ-50 ל-15 דולר, במטרה שהחברות ייצרו מחשבים זולים יותר ● הורדת המחירים צפויה לעזור למיקרוסופט בתחרות מול גוגל ומחשבי ה-Chromebook

מיקרוסופט (Microsoft) מתכוונת לחתוך את המחיר של חלונות 8.1 (Windows 8.1) עבור יצרניות המחשבים והטאבלטים – ובענק. המטרה של החברה היא לעודד אותן לייצר מכשירים זולים יותר המבוססים על חלונות.

לפי בלומברג (Bloomberg), מיקרוסופט מעוניינת להדוף את המתקפה שקיימת עליה באחרונה, בעיקר בארצות הברית, מצידה של גוגל (Google), עם מחשבי ה-Chromebook שלה.

האתר, שמצטט גורם מקורב לנושא, טוען שבכוונת מיקרוסופט להוריד את המחיר הנדרש להתקנה מראש של חלונות 8.1 במחשבים מ-50 ל-15 דולר, אבל רק עבור מחשבים שהמחיר שלהם לצרכן יהיה פחות מ-250 דולר. מדובר בהנחה ענקית, של לא פחות מ-70%.

מזה מספר חודשים נשמעת ההערכה כי מיקרוסופט שוקלת להוריד את המחיר שהיא דורשת מיצרניות המחשבים עבור קבלת רישיון לחלונות, בין היתר בגלל הצטמקות השוק. באחת ההזדמנויות נטען אף שהיא שוקלת להעניק ליצרניות אפשריות את חלונות RT (שמיועדת לטאבלטים שמבוססים על מעבדי ARM) בחינם, במטרה להתמודד עם אנדרואיד (Android).

אולם, נראה שהמניע המרכזי להחלטה הוא קצב האימוץ האיטי של חלונות 8 לעומת חלונות 7.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים