ג'יני רומטי: "עד שנת 2016 רבע מבין האפליקציות בעולם יפעלו בענן"

מנכ"לית יבמ דיברה במסגרת קונגרס הסלולר העולמי בברצלונה ● החברה הכריזה על תחרות לאפליקציות ענן קוגנטיביות לסביבת הווטסון

"עד שנת 2016 רבע מבין האפליקציות בעולם יפעלו בענן" אמרה אתמול (ד') ג'יני רומטי, מנכ"לית יבמ (IBM), שהוסיפה כי "אפליקציות אלה יפיקו כמויות ענק של נתונים. אי אפשר לכתוב מראש תוכנית שתאפשר להבין את כל הנתונים שבעולם". רומטי סיפרה שהיא סבורה כי אנו בפתחו של עידן חדש במיחשוב – "העידן הקוגניטיבי, שבו לומדים ומלמדים".

במקביל לדברים הללו, הודיעה יבמ על תחרות לפיתוח אפליקציות ענן קוגנטיביות. מהחברה נמסר כי בשלושת החודשים הקרובים, היא תזמין מפתחים ויזמים בעולם המובייל לשתף את מיטב רעיונותיהם ולפתח אפליקציות מובייל עד לרמה של אבות טיפוס.

שלושה זוכים יצטרפו לתוכנית הסביבה האקולוגית של ווטסון (Watson), מחשב העל אותו הציגה החברה בחודש שעבר, ויעבדו בשיתוף פעולה עם שירותי הייעוץ בתחום החוויה האינטראקטיבית, על מנת לקבל סיוע בעיצוב ובניה של אפליקציה לשימוש מסחרי.

התחרות מתנהלת כחלק ממיזם MobileFirst של יבמ, המיועד לסייע לעסקים מכל גודל באימוץ טכנולוגיות מובייל, לצורך שיפור הקשר עם לקוחותיהם והרחבת עסקיהם לשווקים חדשים.

יבמ הודיעה כי תשקיע בווטסון מיליארד דולר,  תוך התמקדות במחקר, בפיתוח ובהצגת יישומים קוגניטיביים מבוססי ענן מחשוב ושירותים משלימים. ההשקעה כוללת 100 מיליון דולר הזמינים למטרות מחקר ופיתוח בסטארט-אפים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים