איפה הילד?

שעון יד פרי פיתוח ישראלי, הכולל GPS וכרטיס Sim, ישמור את ההורים רגועים כשהם יודעים הכין מסתובב הצאצא שלהם

פיתוח ישראלי חדש מציע פתרון לאחת הדאגות המטרידות ביותר עבור הורים רבים, בטחון הילד: שעון יד אופנתי, צבעוני וקל, הכולל התקן GPS וכרטיס SIM, שבעזרתו יכולים ההורים לדעת בכל רגע נתון, באמצעות אפליקציה ייעודית בסלולר, היכן נמצא הילד, או הילדים. היום יוצאת החברה בקמפיין גיוס חברתי להשלמת מערך ההפצה הבינלאומי של המוצר באמצעות אתר IndieGoGo.

החברה מגיעה לגיוס החברתי כששעון ה-hereO שלה כבר בשלבי ייצור מתקדמים, ו-500 המשקיעים הראשונים יוכלו לקבל את השעון תמורת 99 דולר, במקום 149 דולר, מחירו הרגיל. לישראלים, המחיר יהיה 320 שקלים. החברה הגבילה את הקמפיין ל-45 יום, ולאחר מכן אמורים הרוכשים הראשונים לקבל את המוצר תוך 3 חודשים. באמצעות גיוס המשקיעים גם מקווים היזמים לבנות מערך הפצה בינלאומי למוצר המוגמר, אשר עתיד לצאת לשוק בקיץ הקרוב.

דניאל אייוושה, גיל מנדלסון ואלון גלאדסטון הם שלושת היזמים הישראלים שהקימו את הסטארט-אפ hereO שיושב בהרצליה, ופיתח במהלך שלוש השנים האחרונות את שעון ה-hereO. היוזמה, דרך אגב, הגיעה בעקבות חוויה מפחידה שעבר אייוושה, כשאיבד את אחיינו הקטן בפארק ציבורי, שהניעה אותו לחפש פתרון, ולטובת העניין גייס את שני היזמים האחרים. עד כה הושקעו בסטארט-אפ בהשקעה פרטית כ-900 אלף דולרים.

במפגש עיתונאים שהתקיים היום ברמת גן הציגו היזמים את השעון, והדגישו את יתרונותיו על פני מוצרים דומים שהושקו בעולם, עליהם ניתן למנות את ממדיו הקטנים יחסית למוצרים אחרים, העובדה שהמוצר כולל רכיב GPS מהמדויקים בענף, סוללה בת 250 מילי-אמפר שמחזיקה בין 24 שעות ל-72 שעות (בתלות באזורי הביטחון שהוגדרו), והתראה ברגע שהשעון מוסר מן היד.

האפליקציה הייעודית של ה-hereO מאפשרת כלים שונים, כמו הגדרת אזורי ביטחון שרק יציאה מהם תשלח התראה לטלפון של ההורים, היסטוריה של המקומות שבהם שהה הילד ועוד.

החברה תציע את השעון עם חבילת שירות למשך חצי שנה, כאשר לאחר מכן יעלה השירות כ-4 דולרים לחודש. בעקבות הסכם עם מפעילים סלולריים, לא תהיה עלות נוספת גם ביציאה מגבולות המדינה למדינות אחרות. בנוסף, החברה מתחייבת לא להשתמש בנתונים ולא להעבירם לשום גורם אחר, כמו גם על הגנתם בכל האמצעים.

לפי מחקרים של הגל החדש שהציגה החברה, 88% מההורים לילדים בגילאי 4-12 בישראל מציינים, כי החשש המרכזי שלהם בבילוי עם ילדים במקום הומה הוא כי ילדם יילך לאיבוד. 45% ציינו כי איבדו את ילדים לפחות פעם אחת במקום ציבורי. הילדים שהכי נוטים ללכת לאיבוד – בגילאי 6-9. עוד נשאלו ההורים האם היו מוכנים לרכוש מוצר שילדם יסכים לענוד ושיאפשר להם מעקב ואיתו בכל רגע נתון, ו-66% מהם ענו כי היו שוקלים זאת בחיוב.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. קורן

    אני מכיר חברה בשם your finder עם טכנולוגיה מאוד מעניינת בהתחום  הם כבר כאן.......עם שעון מעוצב תליון יחודיי לילדים ומבוגרים ועוד מיגוון מוצרים חברים וקרובים שלי קנו ומרוצים מאוד הם מציעים את מוצרי ה gps עם לחצן מצוקה מובנה טלפון ליזום וקבלת שיחות כולל אפליקציה בטלפון ובמחשב לניהול וצפיה בזמן אמת על מיקום הקרובים שלכם והכל שירות לשנה חינם כנסו ל http//your-finder.co.il

  2. מיכאל

    מוצר נחמד, ייצא רק בעוד כמה חודשים ומצריך עלות שימוש חודשית... קיים שעון דומה אשר כולל גם טלפון קוראים לו פוקסי אם אני זוכר נכון, חבר שלי קנה לבן שלו.

אירועים קרובים