חוזה פרסום ראשון באינסטגרם – תמורת 100 מיליון דולר

המודעות, שיגיעו כתמונות או סרטונים, יעמדו בחוקים של אינסטגרם בכל הנוגע להעלאת קבצים

חדה ומפורטת. אינסטגרם

אינסטגרם (Instagram) חתמה על הסכם פרסום מודעות משמעותי ראשון מאז נרכשה בידי פייסבוק (Facebook), במסגרתו יועלו בשירות מודעות של חברת הפרסום Omnicrom תמורת לפחות 100 מיליון דולר.

המודעות שיוצגו יהיו בצורת תמונה או סרטון וידיאו קצר שעומדים בחוקים של אינסטגרם הנוגעים להעלאת קבצים. לפי החברה, הבחירה במודעות שיוצגו לא תהיה אקראית ואוטומטית אלא מוכוונת, כדי לוודא שהן יהיו באיכות גבוהה ולהבטיח שהן יופיעו זמן ממושך יחסית בתזרים התמונות של המשתמש.

על פי ההערכות, יש כיום באינסטגרם כ-150 מליון משתמשים פעילים, כ-60% מהם מחוץ לארצות הברית. בשירות טוענים שבכל יום מועלים אליו 55 מיליון תמונות.

שני הצדדים אישרו את דבר החתימה על ההסכם, אבל לא את פרטיו. לדברי ג'ים סקווירס, מנהל פעילות השיווק של אינסטגרם, "זה לא ישנה את אסטרטגיית המודעות שלנו: אנשים ימשיכו לראות מספר מוגבל של סרטונים תמונות יפיפיות ובאיכות גבוהה מחברות נבחרות, שכבר יש להן נוכחות באינסטגרם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים