אדוונטק תשווק את פתרון ה-CPQ של CallidusCloud בישראל

המוצר משתלב בתוך ה-CRM הארגוני ללא שימוש בקוד ומייצר הצעות מחיר בכלים ויזואליים

זאב ינאי, מנכ"ל ונשיא אדוונטק. צילום: קובי קנטור ז"ל

אדוונטק תשווק את פתרון ה-CPQ (ר"ת Configure, Price, Quote) של CallidusCloud בישראל. המוצר משתלב בתוך ה-CRM הארגוני באמצעות ממשקים זמינים ל- MS-CRM ול-Salesforce, ומייצר הצעות מחיר בכלים ויזואלים מתקדמים תוך הגדרת החוקים הרלוונטיים ותהליכי העבודה, כולל ניהול סבבי אישורים, משא ומתן עם הלקוח ותחומים נוספים, ומבוצע באופן גמיש, וללא שימוש בקוד.

בנוסף, CPQ כולל מנגנון ליצירת קמפיינים, פתרון לניהול ידע (הרלוונטי לתהליך יצירת הצעת המחיר), כלי לבדיקת רווחיות העסקה (Margin Health) ואינטגרציה עם כלי לניהול תמריצים – כדי לשקף למנהל המכירות בזמן אמת כמה עמלה הוא צפוי לקבל על כל עסקה.

המוצר דורג כמוביל בסקר השנתי של גרטנר (Gartner), והוטמע בחברות שונות בעולם, ביניהן ABB, Fuji Electric Group ו-Xirrus.

זאב ינאי, מנכ"ל אדוונטק "מוצר ה CPQ משתלב בין כלל הפתרונות לאנשי המכירות שאדוונטק משווקת – מפתרונות CRM ועד לפתרונות של Callidus ופתרונות Mobile לניהול אנשי המכירות בשטח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים