יבמ מרחיבה את שירותי ה-MobileFirst

"לקוחות מבקשים פתרונות מקיפים לניהול משתמשים ניידים ואבטחה ונאלצים לשלב פתרונות של יצרנים שונים תוך נטילת סיכונים מיותרים", אמר ד"ר דניאל ילין, מנהל מעבדת התוכנה של יבמ בישראל והמוביל העולמי בפיתוח מובייל בחברה

יבמ (IBM) הודיעה על הרחבת סל שירותי ה-MobileFirst, פעולה שמטרתה, כך לפי החברה, להמשיך ולסייע לארגונים בהאצת מיזמים ובקידום עסקים חדשים בתחום המובייל.

מיבמ נמסר כי "השירותים החדשים מתמקדים בגיבוש אסטרטגיה לשימוש נייד ואבטחת משתמשים ניידים, פיתוח יישומים ותהליכי רכש וניהול של מכשירי קצה."

ד"ר דניאל ילין, מנהל מעבדת התוכנה של יבמ בישראל והמוביל העולמי בפיתוח מובייל בחברה, הסביר כי "בעולם הדורש 'פתרונות ניידים תחילה', מחפשים לקוחות אחר פתרונות מקיפים לניהול משתמשים ניידים ואבטחה. כיום, הם נאלצים לשלב פתרונות מתוצרת יצרנים שונים, תוך נטילת סיכונים מיותרים. כדי להגן על המשתמשים ולשפר את החוויה הניידת הכוללת, חיוני לאבטח את האפליקציה עצמה, את המשתמש, התוכן, הנתונים והתנועה העסקית המתבצעת מהמכשיר הנייד".

התוספות החדשות של יבמ, כוללות שירות ייעוץ בתחום התשתיות, שירות ניהול פלטפורמות יישומים, שירות סיוע ברכישה ובפריסה של מכשירים ניידים, שירותי ניידות מנוהלים, שירות רשת ניידת, שירות עבודה שיתופית למשתמשים ניידים, שירותי וירטואליזציה ניידים ושירות אבטחה חכם המשובץ למכשירי קצה.

מחקר עדכני של יבמ מעלה כי 90% מהארגונים העולמיים בשמונה תעשיות ותחומי משק שונים, מתכננים להתמיד ברמת ההשקעה הנוכחית שלהם בתחום המובייל או להרחיב אותה ב- 12-18 החודשים הקרובים. על פי הדו"ח, שלושת האתגרים המרכזיים הניצבים בפני ארגונים בעולם המובייל נוגעים לשילוב בין יישומים קיימים ובין העולם הנייד (54%), יישום פתרונות מאובטחים מקצה לקצה למכשירים וליישומים (53%), ותגובה לשינויים בטכנולוגיה ובמכשירים במסגרת זמנים הגיונית (51%).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים