אפליקציה חדשה ל-Google Glass מאפשרת לשדר בחי את כל מה שרואים

בחברת Livestream המייצרת את האפליקציה הנושאת את אותו השם, מודים כי היא עשויה לעורר בעיות קשות של שמירה על פרטיות ● בברצלונה מתכוננים למשחק הכדורסל הראשון שישודר באמצעות המשקפיי

מי ינחש נכון על מה מדובר? גוגל שומרים על חשאיות

אפליקציה חדשה בשם Livestream מאפשרת למשתמשים במשקפי Google Glass לשדר בשידור חי כל מה שהם רואים, באמצעות חיבור סלולרי או ברשתות Wi-Fi. על פי אנשי Livestream האפליקציה מיועדת לעיתונאים או ספורטאים, אך גם בחברה מודים כי היא עשויה לעורר בעיות קשות של שמירה על פרטיות.

השידור מתחיל כשאומרים את הפקודה הקולית OK Glass, Livestream והמשתמשים יכולים לשדר את מה שהם רואים לצופים באינטרנט בשידור חי. האפליקציה כבר זמינה לטלפונים סלולריים בחנויות האפליקציות של אנדרואיד (Android) ו-iOS ומשמשת ליישומים של עיתונות אזרחים, ושידורים מאירועים חדשותיים, אירועי ספורט והופעות בידור.

"אפליקציית Livestream עבור Glass מציעה אינסוף אפשרויות" על פי מקס האוט, מנכ"ל Livestream. "עיתונאים יכולים לשדר מהפגנות, ספורטאים יכולים לשדר מהזירה ואנו מאמינים שהאפליקציה תמלא תפקיד חשוב בעתיד של שידורי הווידאו".

עם זאת, פיל וורתינגטון, מנהל המוצר ואחד ממייסדי החברה, מודה כי האפליקציה עשויה להיות שנויה במחלוקת. "נכון, יכול להיות שיש כאן בעיות פרטיות, אבל אני סבור ששיתוף המידע עם העולם הוא ערך חשוב יותר" אמר וורתינגטון.

בנושא דומה – היום (ה'), ייערך בברצלונה משחק יורוליג בין הקבוצה המקומית ללבוראל ויטוריה, שישודר דרך ה-Google Glass לצופים. מדובר בשיתוף פעולה של ליגת הכדורסל ואוניברסיטת לה-סאל הממוקמת בבירת קטלוניה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים