גוגל השיקה את Google Sites בעברית

הכלי החינמי מאפשר למשתמשים ללא ידע טכני ליצור בקלות עמודי אינטרנט ● השירות כבר פעיל ב-40 שפות, ומשמש עסקים, פרויקטים קבוצתיים ואנשים פרטיים ● ריקי דרורי, סמנכ"ל השיווק של גוגל ישראל: "השקת Google Sites בעברית תאפשר גם למשתמשים ישראלים ליצור בכמה הקלקות בודדות אתר מותאם אישית וניתן לשיתוף"

גוגל (Google) הכריזה היום (א') על השקת Google Sites בעברית: ישום חינמי המאפשר למשתמשי אינטרנט ליצור בקלות עמודים משלהם, בעזרת הקלקות בודדות וללא צורך בידע טכני מוקדם.

הקמת אתר אינטרנט, אשר נחשבה עד היום לאתגר מורכב עבור רבים, אמורה להפוך מעתה למשימה קלה ופשוטה. עם Google Sites אפשר לרכז שפע של מידע במקום אחד: יומנים, סרטים, תמונות, מסמכים, קבצים משותפים וגאדג'טים. את כל המידע הזה ניתן לחלוק לצורכי צפייה או עריכה עם קבוצות משתמשים מכל סוג או גודל: פרויקטים קבוצתיים, עסקים שפונים ללקוחות חדשים, רשת אינטרה-נט פנימית של חברה, אתר כיתה לתלמידים, ועוד.

ריקי דרורי, סמנכ"ל השיווק של גוגל ישראל: "עבור הרבה ארגונים, עסקים ואנשים פרטיים, האינטרנט הפך לאמצעי התקשורת העיקרי בחיי היומיום. לכן, אנו שואפים שמוצרינו יהיו זמינים בכמה שיותר שפות. השקת Google Sites בעברית תאפשר גם למשתמשים ישראלים ליצור בכמה הקלקות בודדות אתר מותאם אישית וניתן לשיתוף".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. זמנהוף

    מעולה, לא ידעתי שהם מאפשרים לבנות אתרים אצלהם.. תודה רבה

אירועים קרובים