תפוז: הרווח הנקי זינק בלמעלה מפי 10; ההכנסות גדלו בכ-12%

הרווח הנקי של החברה הגיע ברבעון השני של 2009 ל-1.02 מיליון שקלים, וההכנסות - ל-10.21 מיליון ● במחצית הראשונה של השנה רשמה החברה רווח נקי של 1.8 מיליון שקלים והכנסות של 20.82 מיליון

רבעון מצוין לתפוז אנשים: מתוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2009 עולה, כי הרווח הנקי של החברה צמח ביותר מפי 10. הוא הגיע לכ-1.02 מיליון שקלים לעומת כ-98 אלף ברבעון המקביל ב-2008. במחצית הראשונה של 2009 עברה החברה מהפסד נקי של 1.31 מיליון שקלים לרווח נקי של 1.76 מיליון.

ההכנסות הרבעוניות של החברה הסתכמו ב-10.21 מיליון שקלים – גידול של 12.33% לעומת 9.09 מיליון. ההוצאות הגולמיות הרבעוניות עמדו על 4.67 מיליון שקלים – עליה של 18.88% לעומת 3.93 מיליון. הרווח הגולמי הרבעוני עלה ב-7.33% ל-5.53 מיליון שקלים, לעומת 5.15 מיליון ברבעון השני של 2008. הרווח הגולמי השולי עמד על 54.21% לעומת 56.73%. הרווח התפעולי של החברה עמד ברבעון המדווח על 1.34 מיליון שקלים – גידול של 91.86% לעומת 700 אלף.

הכנסותיה של תפוז במחצית הראשונה של השנה הסתכמו בכ-20.82 מיליון שקלים לעומת 18.01 מיליון בתקופה המקבילה אשתקד. אחד התחומים העיקריים שבו רשמה תפוז עלייה בהכנסות היה האינטרנט. הכנסותיה של החברה מפעילותה בתחום זה הסתכמו במחצית הראשונה של 2009 ב-8.6 מיליון שקלים – עליה של כ-46% לעומת כ-5.9 מיליון בתקופה המקבילה אשתקד. הכנסות החברה מתחום התוכן הסלולרי הסתכמו בכ-11.6 מיליון שקלים, מעט פחות מ-12.1 מיליון בתקופה המקבילה ב-2008.

הרווח הנקי של תפוז אנשים במחצית הראשונה של 2009 הגיע ל-1.8 מיליון שקלים בהשוואה להפסד של כ-1.3 מיליון שקל. הרווח הגולמי החציוני עמד על 11.47 מיליון שקלים – גידול של 15.42% לעומת 9.94 מיליון. הרווח הגולמי השולי עמד בתקופה זו על 55.09% לעומת 55.17%. הרווח התפעולי הסתכם בתקופה זו בכ-2.84 מיליון שקלים – עלייה חדה, של פי 24.66, לעומת כ-115 אלף שקלים.

הונה העצמי של תפוז, נכון ל-30 ביוני 2009 הסתכם בכ-22 מיליון שקלים, והיווה  כ-62% מסך המאזן, לעומת כ-18.9 מיליון שקלים בסוף שנת 2008. בקופתה של החברה מזומנים וניירות ערך סחירים בהיקף של כ-16.2 מיליון שקלים.

דן חן, מנכ"ל תפוז אנשים, אמר, כי "אנחנו שמחים להציג שיפור בתוצאות הכספיות של תפוז. לצד המשך המיקוד בפעילויות הליבה של האתר ושדרוגן, ביצענו שורה של פעולות על מנת להרחיב את מגוון הפתרונות שאנו מציעים למפרסמים. פעולות אלה, לצד הגידול בפרסום בוידיאו באתר פליקס, הביאו לגידול בהכנסות החברה ובפעילותה בתחום. אני מאמין שהמשך המיקוד שלנו ויישום פרויקטים נוספים שעליהם אנו עובדים ימשיך את המגמה הזו גם בעתיד".

"בנוסף, צעדי ההתייעלות שנקטנו לאורך כל התקופה האחרונה, ובראשם סגירת החברה הבת BlogTV והעברת פעילותה לתוך תפוז, באים גם הם לידי ביטוי באופן ברור בתוצאות הכספיות", הוסיף. "תהליך ההתייעלות תרם לגידול משמעותי ברווחיות בתחומי האינטרנט והתוכן הסלולרי ולהקטנת ההפסד בתחום ה-BlogTV בחוץ לארץ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים