נייס: ההכנסות עלו ב-2%; הרווח הנקי ירד ב-12%

החברה סיימה את הרבעון הראשון עם הכנסות בסך 229 מיליון דולר ורווח נקי של 16 מיליון

תוצאות טובות. נייס

נייס סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם תוצאות מעורבות: עלייה קטנה בהכנסות לצד ירידה דו ספרתית ברווח הנקי.

ההכנסות של החברה עלו במהלך שלושת החודשים הראשונים של 2014 ב-1.89% ל-228.57 מיליון דולר לעומת 224.33 מיליון, אולם ההוצאות הכלליות עלו בשיעור ניכר יותר – 2.94% – ל-211.79 מיליון דולר בהשוואה ל-205.75 מיליון. לכן, הרווח הנקי על פי GAAP ירד ב-11.71% ל-15.72 מיליון דולר מול 17.8 מיליון. הרווח הנקי למנייה קטן ב-10.34% ועמד על 0.26 דולר לעומת 0.29 דולר. שלא על פי GAAP פחת הרווח הנקי של נייס ב-7.45% ל-34.8 מיליון דולר בהשוואה ל-37.6 מיליון והרווח הנקי למנייה ב-6.56% ל-0.57 דולר בהשוואה ל-0.61 דולר.

מחלוקה לסעיפים לסעיפים עולה כי ההכנסות ממכירת השירותים גדלו ב-12.04% ל-149.6 מיליון דולר מול 133.52 מיליון ואילו ההכנסות ממכירת מוצרים פחתו ב-13.03% ל-78.97 מיליון דולר בהשוואה ל-90.8 מיליון.

ההוצאות הגולמיות הרבעוניות גדלו ב-4.46% ל-89.67 מיליון דולר מול 85.84 מיליון, הרווח הגולמי עלה ב-0.3% בלבד ל-138.91 מיליון דולר לעומת 138.49 מיליון והרווח הגולמי השולי הגיע ל-60.77% בהשוואה ל-61.73%. ההוצאות התפעוליות עלו ב-1.84% ל-122.12 מיליון דולר מול 119.91 מיליון. הרווח התפעולי על פי GAAP קטן ב-9.66% ל-16.78 מיליון דולר לעומת 18.58 מיליון ושלא על פי GAAP – ב-4.37% ל-41.6 מיליון דולר בהשוואה ל-43.5 מיליון.

החברה חוזה כי ההכנסות שלה ברבעון השני של השנה יעמדו על בין 230 ל-240 מיליון דולר ובשנה כולה על בין 995 מיליון ל-1.025 מיליארד.

ברק עילם, שנכנס לתפקיד מנכ"ל נייס בחודש שעבר, אמר כי "בחודשים הקרובים אתמקד בהגדרת אסטרטגיית הצמיחה של נייס לטווח הארוך ובבחינה מקיפה של המודל התפעולי שלנו, ואפעל למיצוי ההזדמנויות שלפנינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים