ד"ר ארנה ברי, EMC: "ה-IT הולך למקום שבו האוטומציה, מיצוי המשאבים והנגישות למידע גדלים"

"הדברים האלה קורים כיוון שאנחנו מושפעים מההיצע של הענן הציבורי", אמר ד"ר ברי - סגנית נשיא ומנהלת תחום החדשנות והצמיחה במרכזי המצוינות של EMC בארצות הברית וב-EMEA, בראיון לאנשים ומחשבים ● היא ציינה, כי במהלך הכנס השיקה EMC ספר הדרכה להקמת ענן היבירידי והסבירה כי מדובר בסוג של "תכנית בניה", שיכולה להיות רלוונטית גם לארגונים בישראל

ד"ר ארנה ברי, סגנית נשיא לחדשנות ב-EMC העולמית ומנהלת מרכז הפיתוח של החברה בישראל. צילום: אור יעקב

"ה-IT הולך למקום שבו האוטומציה גוברת, מיצוי המשאבים גדל וגמישות הנגישות למידע גדלה", כך אמרה ד"ר ארנה ברי, סגנית נשיא ומנהלת תחום החדשנות והצמיחה במרכזי המצוינות של EMC בארצות הברית וב-EMEA. לדבריה, "הדברים האלה קורים כיוון שאנחנו מושפעים מההיצע של הענן הציבורי. אנחנו יודעים לבנות היום תשתיות של ענן פרטי באחריות גדולה יותר לגבי שימור הנתונים והנגישות לנתונים, לצד תשתיות של ענן היברידי, המשולב מציבורי ופרטי. האפליקציות מנצחות כאן".

ד"ר ברי אמרה את הדברים בראיון לאנשים ומחשבים, שנערך במסגרת EMC World 2014 – הכנס השנתי של החברה. לאירוע, שהתקיים בשבוע שעבר בלאס וגאס, הגיעו כ-15 אלף משתתפים מ-99 מדינות, מתוכם כ-80 נציגים מישראל, ביניהם לקוחות, שותפים עסקיים ועובדי EMC.

ד"ר ברי הסבירה, כי "הפלטפורמה השלישית חיה בשלום לצידה של הפלטפורמה השניה. הקלות שבה האפליקציה נכללת בתוך המערכת היום, משפיעה על החשיבה. אם משהו הוא נוח וטוב, הנטיה הטבעית היא להשתמש בו גם באופן כללי, והאופן הכללי הזה אומר בניה של מה שנקרא 'הפלטפורמה השלישית', שבה ברור לגמרי שהרבה מאוד מהנתונים נוצרים ביחידות הקצה. עם זאת, צריך לספק להם את התשתיות כדי להפוך את הנתונים האלה למשהו אמין ובר קיימא, והכוונה היא גם לנתונים, גם לאפליקציות וגם ליכולת אנליטית שמשולבים ביחד".

היא ציינה, כי במהלך הכנס השיקה EMC ספר הדרכה להקמת ענן היבירידי והסבירה כי מדובר בסוג של "תכנית בניה" (Blueprint"), שיכולה להיות רלוונטית ביותר גם לארגונים בישראל. "EMC מספקת ללקוחותיה מעין תכנית בניה, שנועדה לספק ייעוץ ספציפי לבעיות. למעשה, העלתה EMC על הכתב את כל התובנות הפנימיות שלה לגבי הקמה של עננים היברידיים, והיא מסבירה איך עושים זאת בעזרת מה שהיא מכנה 'הפדרציה', קרי פתרונות של EMC, של פיבוטל (Pivotal), של VMware ושל RSA. היא בעצם נותנת ללקוחותיה את התכנונים הפנימיים שלה – וזה חדש. EMC ממש חולקת את המידע הזה, גם לגבי מערכות כלליות וגם לגבי תחומים ורטיקליים שונים. אני חושבת שזה מעיד על שינוי מאוד גדול לקראת פישוט היישום ולקראת ניצול מגוון האפשרויות הטמונות בבניית ענן או כל תשתית תיקשוב אחרת".


"הפלטפורמה השלישית חיה בשלום לצידה של הפלטפורמה השניה". ד"ר ארנה ברי, סגנית נשיא ומנהלת תחום החדשנות והצמיחה במרכזי המצוינות של EMC בארצות הברית וב-EMEA. צילום ועריכת וידיאו: אור יעקב

"ארגונים יכולים להתמודד היום עם כמויות ענקיות של מידע, לבנות תשתיות ענן גמישות מאוד ולהפיק תובנות מעמיקות מהנתונים שיש להם, בין אם הם מובנים ובין אם הם אינם מובנים". ד"ר ארנה ברי, סגנית נשיא ב-EMC. צילום: אור יעקב

ד"ר ברי התייחסה גם למגמה הגוברת והולכת של מעבר לניהול מבוסס תוכנה (Software Defined), ואמרה כי "מעבר לפישוט ולאוטומציה, מביאה עמה מגמת ה-Software Defined גם ניהול לעומק, ראיית המשאבים וראיית הביצועים – ויש לזה גם אספקטים של מחיר, כי אתה ממצה את המשאבים שעומדים לרשותך בצורה טובה יותר. המשמעות היא, שארגונים יכולים להתמודד היום עם כמויות ענקיות של מידע, לבנות תשתיות ענן גמישות מאוד ולהפיק תובנות מעמיקות מהנתונים שיש להם, בין אם הם מובנים ובין אם הם אינם מובנים. אלה שינויים גדולים מאוד".

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים