אינטל השיקה מעבדי האסוול חדשים

המעבדים החדשים אמורים לספק ביצועים גבוהים יותר לעומת אלה שהם מחליפים, אולם המחירים שלהם יישארו באותה הרמה

אינטל (Intel) השיקה את המעבדים הראשונים במהדורה החדשה של מעבדי ההאסוול (Haswell) הנוכחית שלה. מעבדים אלה תומכים בלוחות אם שמצוידים בערכות השבבים החדשות של החברה מסדרה 9, אם כי ניתן להשתמש בהם גם בערכות שבבים מסדרה 8, ששוחררה במקביל להשקה המקורית של מעבדי ההאסוול.

על פי החברה, מעבדי ההאסוול החדשים אמורים לספק ביצועים גבוהים יותר לעומת המעבדים שהם מחליפים, אולם המחירים שלהם יישארו באותה הרמה. עם זאת, השקה זו לא כוללת עדיין את המעבדים הפתוחים להמהרה, שמכונים על ידי אינטל Devil's Canyon ואמורים לצאת רק במחצית השנייה של יוני.

המעבד הבולט מאלה שהושקו עתה הוא ה-Core i7-4790, שפועל במהירות בסיסית של 3.6 ג'יגה-הרץ עם טורבו של 4 ג'יגה-הרץ, 8 מגה-בייט זיכרון מטמון מסוג L3 ותמיכה בעבודה בריבוי נימים. מעבד זה נמכר במחיר של 320 דולר ברכישת 1,000 יחידות. גרסת ה-S שלו, שפועלת במהירות של 3.2 ג'יגה-הרץ, עולה 314 דולר והיא מציעה מעטפת כוח נמוכה בהרבה.

כמו כן, החברה השיקה חמישה מעבדי Core-i5 מרובעי ליבות, שלא תומכים בעבודה בריבוי נימים. הם מצוידים ב-6 מגה-בייט זיכרון מטמון מסוג L3. גרסאות ה-S של המעבדים הללו לא תומכות, כמו מעבד ה-Core-i7, במהירות טורבו. הבולט במעבדי ה-Core-i5 הוא ה-i5-4690, שמגיע במהירות בסיסית של 3.3 ג'יגה-הרץ עם הרצה ל-3.9 ג'יגה-הרץ והוא יימכר תמורת 224 דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים