פעילים מתכננים להפגין מול משרדי FCC בקריאה לשמירה על הניטרליות של הרשת

ההפגנה מגיעה נוכח הפרסומים על כך שיו"ר רשות התקשורת הפדרלית מבקש לשקול מחדש את עמדת הרשות בנושא, ואולי אף לרכך את הכללים, בעקבות הלחצים שהפעילו תאגידי הטלקום הגדולים

פעילים משורה של ארגונים למען החופש והפתיחות של רשת האינטרנט מתכוונים להפגין מחר (ה') מול המשרדים של רשות התקשורת הפדרלית (FCC), ולקרוא לשמירה על הניטרליות של הרשת, נוכח הפרסומים על כך שיו"ר הרשות, תומאס ווילר, מבקש לשקול מחדש את עמדת הרשות בנושא, ואולי אף לרכך את הכללים, בעקבות הלחצים שהפעילו תאגידי הטלקום הגדולים.

הפעילויות שארגנו הפעילים, מארגונים שכוללים בין השאר את Free Press, MoveOn.org והזרוע לפעילות חברתית של חברת הסלולר Credo, כללו עד כה בעיקר סדרה של שיחות טלפון ומכתבים לרגולטורים ופעילי ציבור בוושינגטון הבירה. כעת מתכוונים בארגונים להפגין מול המשרדים של FCC במהלך דיון פתוח שייערך ביום ה' ברשות על הכללים לנייטרליות של הרשת. מאות פעילים אמורים להצטרף אז לעשרות שכבר מקיימים משמרות מחאה מול  משרדי FCC מאז השבוע שעבר.

"היו"ר ווילר צריך לחוש את המחאה נגד ההצעה לתשלום תמורת עדיפות" אמר קרייג אהרון, נשיא Free Press ומנכ"ל הארגון. "עליו לזנוח את הניסיונות הכושלים של קודמיו ולסווג את ספקיות האינטרנט בסיווג ההולם של 'הולכה כללית'. אם היעד הוא אכן למנוע מסלולים מהירים ומסלולים איטיים, סיווג זה מתבקש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים