ראלף שמידט, סיטריקס: "אתגר המנמ"ר כיום – שילוב וירטואליזציה עם העולם הנייד בצורה מאובטחת"

"על המנמ"ר לספק לעובדים סביבת עבודה בכל מקום ובכל זמן ולדאוג שסביבת ה-IT הארגונית תהיה קוסמת לדור הצעיר", אמר שמידט, מנהל אזור מזרח אירופה, טורקיה וישראל בחברה ● לדבריו, "כל מה שטוב במיחשוב הפרטי יגיע בסופו של דבר ל-IT הארגוני; הצ'אטים ויו-טיוב הם דוגמאות טובות לכך"

"עולם ה-IT משתנה במהירות וקיים פער בין ה-IT הארגוני למיחשוב הפרטי, של הצרכנים. על המנמ"רים בארגונים להדביק את הפער הזה על ידי שילוב העולם הנייד והווירטואליזציה, וכל זאת בצורה מאובטחת", כך אמר ראלף שמידט, מנהל אזור מזרח אירופה, טורקיה וישראל בסיטריקס (Citrix).

שמידט משמש כמנהל בפועל של סיטריקס בישראל, שיוצגה בארץ במשך שנים על ידי אמן ובאוקטובר האחרון הרחיבה את פעילותה בישראל ופתחה בארץ סניף. הוא היה דובר המפתח בכנס השותפים הראשון שערכה החברה היום (ג'), בהפקת אנשים ומחשבים, במלון שרתון בתל אביב. הנחה אותו ניר בן יהודה, מנהל פיתוח עסקי לשותפים עסקיים בסיטריקס ישראל.

שמידט תיאר את המגמות העיקריות בעולם ה-IT ואת הנוכחות של סיטריקס בכל אחת מהן. "אנחנו נוגעים בנקודות רבות בעולם המיחשוב הארגוני: מיחשוב חברתי, העולם הנייד, ענן, שיתופיות, יישומים, וירטואליזציה של תחנות קצה, חוויית משתמש ואבטחת מידע", אמר.

לדבריו, "עולם המיחשוב הארגוני עובר מזה כמה שנים שני תהליכים: הצטרכנות ותיעוש. אלה מהווים אתגר למנמ"ר בעידן החדש. עליו לספק לעובדים סביבת עבודה בכל מקום ובכל זמן, עם אותה רמת ידידותיות וחוויית משתמש, אותה העובד מכיר מהעולם הצרכני, הפרטי. יש טשטוש בשעות העבודה, אין תיחומים כבעבר", ציין. לדבריו, "כל מה שטוב במיחשוב הפרטי יגיע בסופו של דבר ל-IT הארגוני. דוגמאות טובות לכך הן הצ'אט והמסרים המיידיים, הווידיאו ויו-טיוב (YouTube)".

"אתגר נוסף העומד בפני המנמ"ר הוא הצורך שסביבת ה-IT הארגונית תהיה קוסמת לדור הצעיר", הוסיף שמידט. "הדורות מתחלפים ועל המנמ"ר להניע את הדור הצעיר לעבוד בארגון, להיות מגניב אך גם יעיל ותפוקתי. עליו להביא את העובדים להיות זריזים, מגיבים לצרכי השוק ומונעים שיבושים".

שמידט ציטט מחקרים לפיהם "קיים פער בין הוצאות ה-IT הארגוניות, שעולות מדי שנה, לבין היכולות המיחשוביות ההולכות וגדלות של הצרכן הפרטי. הפער הוא בעיקר ברמת הממשקים וחוויית המשתמש. נדרש לסגור אותו או לפחות לצמצמו".

"העולם הנייד הולך וגדל במהירות, והוא מניע עסקי עבורנו", אמר שמידט. הוא ציטט מחקר של גרטנר (Gartner) לפיו הניידות היא המגמה המצויה השנה והייתה גם בשנה שעברה בראש סדרי העדיפויות של המנמ"רים.

לסיכום, על פי שמידט, "נדרש לאמץ את ניידות ה-IT בעולם המשתנה במהירות לטובת הגדלת התפוקה הארגונית ויצירת סביבת עבודה ידידותית בכל מקום ובכל עת. סביבת עבודה זו, המחברת ענן, ניידות, וירטואליזציה ואבטחת מידע, היא זו שתספק למנמ"ר את היתרון היחסי שהוא כה זקוק לו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים