אמדוקס תקים מערכת CRM לסלקום בפרויקט בהיקף 50 מיליון דולר
המערכת שתוטמע תחליף את כלל מערכות ניהול הלקוחות הקיימות של קבוצת סלקום - הן לקוחות עסקיים והן פרטיים ● בגלל המיזוג בין סלקום לנטוויז'ן, מדובר בשש מערכות שונות

עוזב את כיסא המנכ"לות. ניר שטרן, מנכ"ל סלקום. צילום: סיון פרג', יח"צ
אמדוקס מתחילה בימים אלה להטמיע מערכת CRM מתוצרתה בסלקום, במסגרת פרויקט שיארך כשנה וחצי. היקפו הכספי לא נמסר, אולם גורמים בענף מעריכים אותו ב-50 מיליון דולר.
המערכת שתוטמע תחליף את כלל מערכות ניהול הלקוחות הקיימות של קבוצת סלקום – הן לקוחות עסקיים והן פרטיים. בגלל המיזוג בין סלקום לנטוויז'ן, מדובר בשש מערכות שונות.
שתי החברות משתפות פעולה מזה יותר מעשור ואמדוקס תעניק את השירותים שהיא מעניקה לסלקום גם עבור מערכת ה-CRM החדשה.
ניר שטרן, מנכ"ל סלקום, אמר כי "המערכת נועדה לתמוך בכלל פעילויות התקשורת של הקבוצה, לרבות פעילות הסלולר, התקשורת הקווית, האינטרנט, התקשורת הבינלאומית ובאם יוחלט אף הטלוויזיה".
תגובות
(0)