מיקרוסופט שחררה עדכון לגרסת המפתחים עמוסת הבאגים של Windows Phone 8.1

מהחברה נמסר כי העדכון משפר את צריכת הסוללה וכולל תיקונים לבאגים נוספים, אך רשימת התיקונים המלאה לא פורסמה

מיקרוסופט (Microsoft) שחררה עדכון ראשון שאמור לכלול תיקונים ושיפורים רבים לגרסת Developer Preview מערכת ההפעלה Windows Phone 8.1, והוא מופץ בתקשורת אלחוטית למפתחים שהתקינו גרסה זו.

"העדכון כולל תיקונים רבים על סמך המשוב שקיבלנו, ואנו שמחים שהצלחנו לשחרר אותו לאחר חודש אחד בלבד" כתב ברנדון לה-בלנק ממיקרוסופט בהודעה שפרסם בבלוג הרשמי של החברה, מבלי לצרף רשימה מלאה של התיקונים.

מיקרוסופט הזהירה מראש את המפתחים כי הגרסה ששוחררה בחודש אפריל עדיין רחוקה מלהיות יציבה, אינה כוללת את כל מנהלי ההתקנים לכל המכשירים וכי לאחר שמתקינים אותה לא ניתן לשוב לגרסה הקודמת של מערכת ההפעלה.

נוכח החידושים הרבים שהובטחו בגרסה החדשה (ובכלל זה מנגנון להפעלה קולית דוגמת Siri ודפדפן IE 11), נמצאו לא מעט מפתחים אמיצי לב שהתקינו אותה למרות האזהרות – רק כדי לגלות שאפילו במונחים של מערכות המיועדות למפתחים בלבד, גרסה זו של Windows Phone 8.1 כוללת באגים רבים במיוחד.

בין השאר התלוננו מפתחים על כך שמערכת ההפעלה מכלה סוללות במהירות, משנה ללא צורך תכונות שהוגדרו בגרסאות קודמות ואף מסירה תכונות כליל.

לה-בלנק ציין בהודעתו כי העדכון משפר את צריכת הסוללה וכולל תיקונים לבאגים נוספים, אך כאמור, רשימת תיקונים מלאה עדיין לא פורסמה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים