המפרט של ה-G Watch דלף לרשת

upleaks@ עשה זאת שוב ופרסם גם הפעם פרטים מדוקדקים על מכשיר מדובר ● על פי המפרט, השעון החכם של LG יגיע עם מסך בגודל 1.65 אינץ' וברזולוציה של280x280 פיקסלים, מערכת על שבב של קוואלקום וזיכרון עבודה של 512 מגה-בייט, אולם הוא לא יכלול חיבור Wi-Fi, סלולרי עצמאי או מצלמה

G Watch, השעון החכם אותו אמורה להשיק LG בחודש הבא, מעורר את סקרנותם של רבים, והמפרט לכאורה שלו שדלף לרשת גרר התעניינות משמעותית. כמו במקרים רבים אחרים, המדליף הוא upleaks@, שפרסם בחשבון הטוויטר (Twitter) שלו דפים שמציגים את המפרט המלא של המכשיר. נראה שהדפים הללו לקוחים מהמדריך למשתמש שאמור להגיע בתוך קופסת המכשיר.

השעון, שמבוסס על מערכת ההפעלה Android Wear של גוגל (Google), יגיע עם מסך בגודל 1.65 אינץ' וברזולוציה של 280×280 פיקסלים. המערכת על שבב שלו היא מבית קוואלקום (Qualcomm), וככל הנראה מדובר במעבד מרובע ליבות במהירות של 1.2 ג'יגה-הרץ. זיכרון העבודה יהיה 512 מגה-בייט ו-4 ג'יגה-בייט זיכרון יופנו באופן פנימי לאחסון קבצים.

חלק מהמפרט שהודלף. מתוך חשבון הטוויטר של upleaks@

ה-G Watch תומך בבלוטות' 4.0 (Bluetooth 4.0) לצורך חיבור לטלפונים. הוא לא מגיע עם חיבור Wi-Fi, סלולרי עצמאי או מצלמה. הסוללה שלו אמורה להספיק ל-36 שעות המתנה. המידות של השעון הן 37.9×46.5×9.95 מ"מ ומשקלו 61 גרם.

בנוסף הודלף כי ההשקה של השעון תתבצע בבריטניה ב-7 ביולי. מחירו בממלכה המאוחדת אמור להיות 169.99 ליש"ט. עדיין לא ידוע מתי יהיה המכשיר זמין וכמה הוא יעלה במקומות אחרים בעולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים