פרטנר פותחת את שירות התיקונים ללקוחות כל החברות

החברה תרחיב את רשת המעבדות שלה לעמדות החברה בקניונים ברחבי הארץ ● לדברי החברה, המוקדים יוכלו לבצע תיקונים ל-70% מהתקלות הנפוצות, אולם רק למכשירים שנמכרים באורנג'

זינוק ברווחים. פרטנר

לאחר שהודיעה לפני כשלושה חודשים על הקמת רשת מעבדות תיקונים למכשירי קצה במרכזים של החברה, מוסיפה להן פרטנר גם את הדוכנים בקניונים ופותחת את השירות ללקוחות כל החברות. יצוין כי השירות יינתן בתשלום ורק למכשירים שנמכרים באורנג', גם אם בעל המכשיר אינו לקוח שלה.

החל מהשבוע יוכלו מנויי הסלולר בכל החברות לקבל שירות תיקונים בעמדות החברה בקניון עזריאלי בתל אביב ובקרוב יינתן השירות גם בדוכנים בקניונים נוספים – בתחילה בלב המפרץ בחיפה ובקניון אבנת בפתח תקווה, ובהמשך בכל העמדות של החברה במרכזי הקניות ברחבי הארץ.

בפרטנר מדגישים כי בסופו של דבר, תהיה זו רשת מעבדות התיקונים עם הפריסה הגדולה ביותר בארץ, ומבטיחים כי גם דוכני הקניונים יצוידו בכל החלפים של כל המכשירים שניתן עבורם שירות.

מעבדות התיקונים יעניקו שירות תיקונים מקצועי תוך שעתיים במגוון נושאים, המהווים כ-70% מהתקלות הנפוצות במכשירים, כמו פלסטיקה, תוכנה, תצוגה, רמקול, מיקרופון ושקע טעינה. במקרים שבהם נדרשים תיקונים מורכבים יועברו המכשירים למעבדה המרכזית של פרטנר ובחברה מבטיחים כי הם יטופלו בתוך שני ימי עסקים. בזמן התיקון יקבלו הלקוחות מכשיר חלופי. בנוסף, תינתן אחריות של שלושה חודשים על התיקון.

פרטנר מצטרפת בכך ל-HOT Mobile, שהכריזה אתמול (ב') על השקת רשת חנויות שישמשו כמרכזי שירות תיקונים ללקוחות כל החברות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים