נשיא חדש לסוני-אריקסון: ברט נורדברג

נורדברג, לשעבר סגן נשיא בקבוצת אריקסון ומנהל הפעילות של החברה בעמק הסיליקון, מונה לתפקיד הנשיא הבא של יצרנית המכשירים הסלולריים, אשר סובלת מירידה בביקוש למוצריה ● עוד נמסר, כי הווארד סטרינגר, מנכ"ל סוני, יחל לשמש גם בתפקיד יו"ר מועצת המנהלים של סוני-אריקסון

בתקווה לחולל את המפנה המיוחל מונה ברט נורדברג מאריקסון (Ericsson) לתפקיד הנשיא הבא של סוני-אריקסון (Sony Ericsson). נורדברג יחליף החל מ-15 באוקטובר את הידקי קומיאמה, אשר יפרוש מהחברה בסוף השנה. עד כה שימש נורדברג כסגן נשיא בקבוצת אריקסון וניהל את הפעילות של החברה בעמק הסיליקון.

נורדברג ייעזר, לדבריו, בניסיון שצבר כדי לשפר את האסטרטגיה של החברה ולהציע יותר תכנים למכשירים. "אני שמח מאוד להצטרף לסוני אריקסון", מסר נורדברג. "נוכח החשיבות הגוברת של הפלטפורמות בעלות קוד מקור פתוח, היישומים והתכנים בענף של המכשירים הסלולריים, אני מאמין שהניסיון שצברתי בעמק הסיליקון יסייע לקדם את עסקיה של סוני אריקסון".

האתגרים שניצבים בפני נורדברג אינם פשוטים כלל, לאחר שיצרנית המכשירים הסלולריים השלישית בגודלה בעולם דיווחה על הפסדים מזה ארבעה רבעונים ברציפות. החברה מתמחה בעיקר במכשירים מתקדמים ועתירי תכונות, דוגמת המכשירים מסדרות Walkman ו- Cyber-shot, אך המיתון העולמי פגע בביקוש למכשירים מתוצרתה.

בפלח השוק של המכשירים החכמים נמשכת אמנם הצמיחה, למרות המיתון, אך המכשירים המבוקשים הם בעיקר מתוצרת RIM, אפל (Apple) ו-HTC ונוקיה (Nokia). ברבעון הרביעי עומדת סוני אריקסון להשיק שלושה מכשירים חדשים ומתקדמים, בתקווה לשפר את מעמדה בפלח השוק של המכשירים החכמים. מדובר במכשירים המכונים Satio, Yari ו-Aino – ואחד מהם אף משתלב בקונסולות PlayStation 3 של סוני.

עוד נמסר מסוני אריקסון, כי הווארד סטרינגר, מנכ"ל סוני, יחל לשמש בתפקיד יו"ר מועצת המנהלים של סוני אריקסון החל מ-15 באוקטובר. סטרינגר יחליף את קארל-הנריק סוונברג, הנשיא והמנכ"ל של אריקסון.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אריק יליזרוב

    כתבה ממצה וטובה. שיהיה בהצלחה לנשיא החדש של אריקסון, תיהיה לו המון עבודה כדי להדביק את נוקיה ואפל.

אירועים קרובים