ארצות הברית: חברות אינטרנט דורשות מ-FCC להבטיח את הניטרליות של הרשת

בארגון שוקדים כיום על ניסוח של כללים חדשים שיסדירו את ניהול התעבורה ברשתות של ספקיות האינטרנט

נציגים של ארגון Internet Association, אשר מייצג חברות אינטרנט גדולות ובהן גוגל (Google) ואמזון (Amazon), דרשו אתמול (ב')  מרשות התקשורת הפדראלית (FCC) של ארצות הברית להגביל את היכולת של ספקיות אינטרנט, ובכלל זה חברות שמספקות גישה לאינטרנט במכשירים סלולריים, לחתום על עסקאות לאספקה מהירה יותר של תעבורת אינטרנט מסוימת.

ב-FCC שוקדים כיום על ניסוח של כללים חדשים שיסדירו את ניהול התעבורה ברשתות של ספקיות האינטרנט, מתוך שאיפה להבטיח שהן לא יוכלו להגביל בצורה בלתי הוגנת את היכולת של צרכנים לגשת לאתרי אינטרנט ויישומים. בחודש ינואר פסל בית המשפט בארצות הברית את הנוסח הקודם של התקנות שעסקו בעניין, וכעת מבקשים ב-FCC לקבל תגובות מהציבור לקראת הגיבוש של הכללים החדשים.

בארגון Internet Association הביעו התנגדות לאפשרות שספקיות אינטרנט יוכלו לגבות תשלום מספקיות תוכן תמורת "גישה משופרת או מועדפת" לתוכן שלהן, וקראו לגבש כללים שיבטיחו שוויון בגישה לאינטרנט, הן ברשתות קוויות והן ברשתות אלחוטיות. "רשת האינטרנט מאוימת על ידי ספקיות גישה בפס רחב שעלולות להפוך את הרשת הפתוחה לפלטפורמה שבה גובים תשלום תמורת גישה עדיפה. מצב זה מזכיר את הטלוויזיה בכבלים יותר מאשר את רשת האינטרנט של ימינו" על פי הארגון.

בארגון ציינו כי "ניהול טכני סביר של הרשת" אמור להעניק לספקיות האינטרנט רמה מספיקה של גמישות כדי להתמודד עם עומסים, בעוד שגביית תשלום עלולה להעניק לחלק מהמשתמשים הורדות מהירות יותר על חשבון משתמשים אחרים שיסבלו מגישה איטית יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים