דאסו סיסטמס רכשה את Simpack

החברה הנרכשת פועלת בתחום הסימולציה לגופים מרובים ● הרכישה תספק לדאסו את פתרון Simulia של Simpack לסימולציה ריאליסטית

ברנאר שארלס, מנכ"ל דאסו סיסטמס. צילום ארכיון: פלי הנמר

דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes) רכשה את Simpack, הופעלת בתחום הסימולציה לגופים מרובים. היקף הרכישה לא נמסר לפרסום אולם נודע כי היא כולה במזומן.

Simpack ממוקמת במינכן, גרמניה. הרכישה תספק לדאסו את פתרון Simulia לסימולציה ריאליסטית. הפתרון נותן מענה למערכות מכאטרוניות (תכנון המשלב הנדסה מכאנית, חשמלית, הנדסת תקשורת ועוד) מרובות גופים, החל משלב אימות הקונספט הווירטואלי ועד לחוויה בזמן אמת. ל-Simpack יש מודלים מורכבים, עם השפעות שאינן ליניאריות, כגון: חיכוך וגמישות של מבנים ואלגוריתמים מספריים יעילים, כמו גם יכולות בזמן אמת.

לנרכשת יותר מ-130 לקוחות במגזרי האנרגיה, הרכב ותחבורת הרכבות, ביניהם Alstom, בומברדייר, BMW, דיימלר, הונדה, יגואר-לנד רובר, MAN ו-Vestas.

"הרכישה היא חלק מאסטרטגיה מתמשכת להרחבת פלטפורמת 3DExperience, שנועדה לאפשר חוויה וירטואלית כוללת של המוצר, בדרך שלא נעשתה בעבר", אמר ברנרד שארלס, נשיא ומנכ"ל דאסו סיסטמס. "לקוחות מצפים מכלי רכב, מטוסים וכמעט כל המוצרים הקיימים להיות יותר חכמים, בטוחים, מהירים, שקטים ויעילים. המשמעות היא שחברות נדרשות לקחת בחשבון הרבה יותר מאשר רק הנדסה לחיבור כל המרכיבים – למשל, בקרה, תנועה, קימור ורעש. על ארגונים לחוות את המוצר בזמן שהם מייצרים אותו".

אלכס אייכברגר, מייסד ומנכ"ל Simpack, אמר: "נספק חוויה וירטואלית ופיזית, תוך שאנחנו מרחיבים את הפתרונות למגזרי התחבורה, הניידות, התעופה, הביטחון והחלל, ותעשיות נוספות".

בשל הרכישה, דאסו סיסטמס תספק פתרון משולב לפיתוח מקצה לקצה של מערכות מתקדמות, שכולל סימולציה פיזיקלית, סימולציה מדויקת בזמן אמת של הרכבות מכאטרוניות ושליטה במערכות חכמות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים