מיקרוסופט תציע את "מפרץ הכרישים" – לוח זעיר לפיתוח אפליקציות

הלוח בנוי מסביב למעבד Atom Bay Trail של אינטל במהירות 1.33 ג'יגה-הרץ, עם זיכרון RAM של 1 ג'יגה-בייט וזיכרון אחסון של 16 ג'יגה-בייט ● הוא מיועד בעיקר לחלונות 8.1, אולם ניתן לעבוד איתו גם בסביבת אנדרואיד

מהדורה חדשה נבדקת. מיקרוסופט

מיקרוסופט (Microsoft) מצטרפת לרשימת החברות שמציעות לוחות זעירים לפיתוח אפליקציות. החברה הכריזה על לוח שמכונה "מפרץ הכרישים" (Sharks Cove), שהחלק המרכזי בו הוא תמונה של מערכת ההפעלה חלונות 8.1 (Windows 8.1). עם זאת, הלוח מאפשר עבודה גם עם סביבת האנדרואיד (Android) של גוגל (Google). כמו כן, הענקית מרדמונד הכריזה על כמה כלי עזר בהם יש צורך כדי להתאים את השימוש במערכת ההפעלה למימדים הזעירים של הלוח.

מדובר בלוח שבנוי מסביב למעבד Atom Bay Trail של אינטל (Intel) במהירות 1.33 ג'יגה-הרץ, שיכול להגביר מהירות עד 1.88 ג'יגה-הרץ במצב הטורבו הקיצוני שלו. זיכרון ה-RAM שלו הוא בעל נפח של 1 ג'יגה-בייט וזיכרון האחסון – 16 ג'יגה-בייט. הוא כולל גם חיבור HDMI וחיבור USB 2.0.

המחיר של ה-Sharks Cove עומד כרגע, בהזמנה מוקדמת, על 299 דולר. מדובר במחיר גבוה מאוד אם מתייחסים לפתרונות כמו ה-Raspberry Pi Model B+, שמחירו עומד על 35 דולר בלבד, אבל הוא לא יכול לאפשר פיתוח בחלונות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים