מערכת להתאוששות מאסון מבוססת מיקור-המונים זכתה בתחרות הרעיונות של Software AG

המערכת שולחת בעת חירום מידע חיוני למיליוני מכשירים ניידים דרך ענן, ומאפשרת תקשורת, שיתוף פעולה ותיאום בין בתי חולים, רופאים, מתנדבים וארגוני סיוע שונים

Software AG הודיעה כי פרויקט מיקור-המונים (Crowdsourcing) בנושא התאוששות מאסון זכה בתחרות הרעיונות שלה לשנת 2014. מדובר במערכת שפותחה על ידי המכון הטכנולוגי של ג'ורג'יה באטלנטה, ששולחת בעת אירוע חירום מידע חיוני למיליוני מכשירים ניידים דרך ענן.

המערכת מאפשרת, באמצעות אפליקציה ייעודית, תקשורת, שיתוף פעולה ותיאום בין בתי חולים, רופאים, מתנדבים וארגוני סיוע שונים, ומנהלת את הסיוע הרפואי והלוגיסטי הנדרש להצלת חיים בעת מצבי חירום ואסון, כגון סופות הוריקן ורעידות אדמה. היא מתבססת על פלטפורמות Apama לניתוח אירועים מורכבים בזמן אמת, Terracotta לניהול Big Data ו-webMethodes לאינטגרציה ולניהול תהליכים עסקיים. אלה מאפשרות יחדיו ניתוח של מידע רב בזמן אמת.

הפרויקט הזוכה יוצג ב-Innovation World 2014- כנס הלקוחות השנתי של Software AG, שיתקיים בין 13 ל-15 באוקטובר בניו אורלינס, ארצות הברית. פרופ' מריוס ניקולסקו, שפיתח את המערכת יחד עם שני סטודנטים, ציין כי "ניו אורלינס, שנפגעה מההוריקן קתרינה לפני מספר שנים, היא ההוכחה הטובה ביותר לנחיצותה של המערכת". לדבריו, "מדובר במערכת מצילת חיים, שתהפוך חיונית יותר ויותר עם הגידול באירועי חירום הנובעים ממגמת ההתחממות הגלובלית".

בתוך כך, השיקה Software AG את תחרות הרעיונות הרביעית שלה, שמתקיימת בין אוניברסיטאות ומוסדות אקדמיים מרחבי העולם. החברה מזמינה סטודנטים ואנשי אקדמיה להציע רעיונות יצירתיים לפתרונות טכנולוגיים בנושאי Big Data, אינטגרציה וניהול תהליכים עסקיים (BPM), על בסיס פתרונות החברה. היוזמות הנבחרות יקבלו מימון של עד 10,000 יורו ויוצגו בביתן Software AG בתערוכת CeBIT 2015, שתתקיים בין 16 ל-20 במרץ 2015 בהנובר, גרמניה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים