ארצות הברית: פייסבוק נפל – הגולשים התקשרו למשטרה

משתמשים רבים שלא יכולים היו להיכנס לחשבונות שלהם חשבו שהמשטרה יכולה להחזיר את פייסבוק לאוויר והתקשרו ל-911 ● העניין הפריע לשוטרים עד כדי שהם ביקשו - בטוויטר - להפסיק לעשות זאת

הטכנולוגיה למען כוחות ההצלה. צילום אילוסטרציה: אימג'בנק

הסיפור הבא מראה עד לאן יכולה להגיע התמכרות לפייסבוק (Facebook): גולשים שלא יכולים היו להיכנס לרשת החברתית בסוף השבוע, בעקבות התקלה שאירעה בה, חשבו שזה עניין למשטרה, לא פחות ולא יותר.

מספר המשתמשים שנתקלו בתקלה וחייגו 911 (המקביל האמריקני ל-100 שלנו) היה רב, עד כדי כך שסרג'נט בורטון ברינק ממשטרת אזור לוס אנג'לס צייץ בחשבון הטוויטר (Twitter) שלו: "פייסבוק אינה עניין למשטרה. בבקשה אל תתקשרו אלינו בנוגע לתקלה בה, אנחנו לא יודעים מתי פייסבוק תחזור".

אחד הגולשים לא האמין למה שקרא ופנה לסרג'נט ברינק בשאלה: "האם אנשים באמת התקשרו למשטרה בעניין הזה או שזו בדיחה?" התשובה שהוא קיבל הייתה: "כן, אנחנו מקבלים שיחות על דברים שלא עובדים, כמו טלוויזיה בכבלים, כל הזמן. הם חושבים שאנחנו שולטים על זה".

התקלה תוקנה לאחר זמן קצר והשוטרים במשטרת אזור לוס אנג'לס יכולים היו לשוב להתעסק בעניינים "פעוטים" כמו גניבות, פריצות ועוד פשעים, אבל לנוכח העובדה שיש מדי פעם תקלות בפייסבוק, נראה שהם יצטרכו להתמודד עם המצב הזה שוב – ובקרוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים