פייסבוק תציע למפרסמים דו"חות הכוללים פירוט של אינטראקציות לפי סוגי מכשירים

המידע שיוצג בהם יאפשר לדעת, למשל, שמישהו לחץ על מודעה קודם כל בטלפון, אחר כך עיין במידע מפורט יותר במחשב לוח ולבסוף רכש את המוצר באמצעות PC

יודעים בדיוק באיזה מכשיר אתם גולשים. פייסבוק, קרדיט צילום: Bigstock

פייסבוק (Facebook) תתחיל להציע למפרסמים דו"חות מפורטים יותר, שכוללים פירוט של האינטראקציות שבוצעו ביחס למודעות לפי סוגים שונים של מכשירים שנמצאים ברשות המשתמשים.

בהודעה שפורסמה בבלוג של הרשת החברתית נכתב כי "אנחנו משיקים דיווח לפי מכשירים ביחס למודעות בפייסבוק, והמפרסמים יוכלו לראות בראשונה כיצד עוברים המשתמשים בין מכשירים" לפני שהם רוכשים מוצר מסוים.

המידע שיוצג בדו"חות החדשים יאפשר לדעת, למשל, שמישהו לחץ על מודעה קודם כל בטלפון, אחר כך עיין במידע מפורט יותר במחשב לוח ולבסוף רכש את המוצר באמצעות PC. לפי ההודעה, "הדו"חות יאפשרו למפרסמים לדעת באילו מכשירים רואים האנשים את המודעות ובאילו מכשירים הם רוכשים בסופו של דבר את המוצרים".

מבחנים ראשונים לדו"חות החדשים כבר נערכו, בשיתוף מספר מצומצם של מפרסמים, וכעת הם יוצעו למספר גדול יותר של מפרסמים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים