נחשף המפרט המלא של ה-BlackBerry Passport

מעבר למקלדת יהיה המכשיר מצויד בכמה כפתורים פיזיים נוספים: קביעת עוצמת הקול, השתקה, ונעילת סיבוב שמשמשת גם לכיבוי/הדלקה של המכשיר

ימציא מחדש את שוק הטלפונים החכמים בהם משולבת מקלדת QWERTY פיזית. בקלברי פספורט (מתוך אתר החברה)

למרות מצבה הכלכלי, בלקברי (BlackBerry) לא מתכוונת להפסיק להוציא מכשירים חדשים, ואחד המעניינים בהם, שאמור להיות מושק עוד לפני סוף השנה, הוא הBlackBerry Passport – מכשיר ייחודי שלפי החברה אמור להמציא מחדש את שוק הטלפונים החכמים בהם משולבת מקלדת QWERTY פיזית.

כעת נחשפים פרטים מלאים של ה-Passport, בעל המראה המשונה משהו, שנובע ממסך מגע בגודל 4.5 אינץ' מרובע לחלוטין, ברזולוציה של 1,440×1,440 פיקסלים. המסך גם יזכה להגנה בדמות Gorilla Glass 3 של קורנינג (Corning).

המכשיר, שמציע עובי של 9.3 מ"מ ומשקל של כ-195 גרם, יהיה מבוסס על המערכת על שבב Snapdragon 800 של קוואלקום (Qualcomm) במהירות של 2.2 ג'יגה-הרץ, ויגיע עם 3 ג'יגה-בייט זיכרון ו-32 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון. את זיכרון האחסון ניתן יהיה להרחיב ב-64 ג'יגה-בייט נוספים לכל היותר, וזאת באמצעות חריץ לכרטיס microSD שיושב לצד חריץ הסים מתחת למכסה של המכשיר.

המכשיר מציע, כפי שניתן לראות, תצורה יחסית גבוהה, וזו באה לידי ביטוי גם במצלמה האחורית שלו. מדובר במצלמת 13 מגה-פיקסלים עם עדשת f2.0, שמספקת מיקוד אוטומטי ונהנית ממייצב תמונה אופטי, מבזק לד ויכולת לבצע צילום רציף. כמו כן, אפשר לקבוע את נקודת המיקוד בהתאם ללחיצה של המשתמש על מסך המגע בעת שנמצאים באפליקציית הצילום. המצלמה יכולה לצלם סרטוני וידיאו באיכות FHD בקצב של 60 פריימים לשנייה. המצלמה הקדמית צנועה בהרבה ומציעה אבחנה של 3 מגה-פיקסלים עם מיקוד קבוע ויכולת לצלם סרטוני וידאו באיכות 720p.

מעבר למקלדת יהיה המכשיר מצויד בכמה כפתורים פיזיים נוספים: קביעת עוצמת הקול, השתקה, ונעילת סיבוב שמשמשת גם לכיבוי/הדלקה של המכשיר.

מבחינת קישוריות המכשיר יהיה מוכן לדרישות הנוכחיות בשוק עם תמיכה ב-LTE ותמיכה ב-WiFi בתקני ac ו-a/n שמיועדים לשימוש בטווח התדרים הגבוה. בנוסף תומך המכשיר בבלוטות' 4.0, DLNA וכן בשידור באמצעות WiFi Direct ו-Miracast.

ה-Passport אמור להגיע עם סוללה גדולה יחסית בנפח של 3,450mAh שאמורה להספיק ל-19 שעות שימוש. המועד המדויק של היציאה לשוק עדיין לא נקבע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים