אורקל תרכוש חברה שמתמחה באחסון Big Data וניהול מידע

החברה הנרכשת, Front Porch Digital, מספקת שירותי הגירה של תוכן ממצב אנלוגי לדיגיטלי, אחסון מבוסס ענן ופתרונות הפצה רב ערוציים

רוכשת. אורקל

אורקל (Oracle) הודיעה כי תרכוש את Front Porch Digital – חברה שמתמחה באחסון Big Data, בניהול המידע ובהפצתו. תנאי הרכישה לא נחשפו.

החברה הנרכשת מספקת שירותי הגירה של תוכן ממצב אנלוגי לדיגיטלי, אחסון מבוסס ענן ופתרונות הפצה רב ערוציים. אחד מתחומי המיקוד שלה הוא הפצה רב ערוצית של תוכן שכוללת אופטימיזציה שלו לסמארטפונים ולטאבלטים, את היכולת לפתח שירותים וירטואליים כמו ענן ולכידת מטה-דטה וניהולו.

לפי ההודעה של אורקל, Front Porch Digital מנהלת תוכן בנפח של 750 פטה-בייטים עבור חברות ב-80 מדינות וידועה בארכיון הווידיאו הדיגיטלי הגדול בעולם. בסיס הלקוחות שלה רחב, ובהם גופי שידור גדולים, כמו BBC ,MTV ,ESPN, אל ג'זירה, כמו גם גופים בדרום קוריאה ובאירופה.

"הגידול הענק בנפחי התוכן כיום יוצר אתגרים עצומים עבור חברות מדיה ובידור בתעשיות רבות, מאחר שיש תוכן דיגיטלי בקנה מידה גדול מאוד", ציין ג'ון פאולר, סגן נשיא באורקל. לדבריו, שתי החברות ימשיכו להתנהל כרגיל עד סגירת העסקה, שצפויה בסוף השנה. אורקל גם הודיעה שבכוונתה לבצע השקעות גדולות בפתרונות ניהול התוכן של Front Porch Digital ולשלב אותם בתוך פתרונותיה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים