בכירים ב-Open Text הגיעו לארץ במטרה להרחיב את שיתוף הפעולה עם מיקרוסופט ישראל
גרהאם פייג' וסטפן סאופרט, שני סגני נשיא בחברת הניהול הארגוני, מנהלים סדרת פגישות עם בכירי הסניף המקומי של מיקרוסופט, במטרה להדק את שיתוף הפעולה בין שתי החברות בתחום השר-פוינט ● סאופרט אמר, כי שיתוף הפעולה ביניהן מאפשר לשר-פוינט של מיקרוסופט " להפוך לחלק אינטגרלי מפלטפורמת תוכן ארגונית רחבה ומקיפה" ● פייג' אמר, כי יש ל-Open Text 70 לקוחות בישראל, וכי היא מתכוונת להשקיע בחמש השנים הקרובות מיליארד דולרים במחקר ופיתוח
האם שיתוף הפעולה בין מיקרוסופט (Microsoft) ישראל ל-Open Text עתיד להתרחב? גרהאם פייג' וסטפן סאופרט, שני מנהלים בכירים בחברת הניהול הארגוני, הגיעו אתמול (ד') לביקור בישראל במטרה לפעול למען מטרה זו ולערוך סדרת מפגשים עם לקוחות ומנהלי חברת טופ-סולושנס מקבוצת טופ-גרופ (לשעבר רמדור), המייצגת את Open Text בישראל בשנתיים האחרונות.
סאופרט, שמשמש כסגן נשיא ב-Open Text וכמנהל האזורי שלה במרכז ומזרח אירופה בכל הנוגע לשיתופי הפעולה עם מיקרוסופט, אמר, כי שיתוף הפעולה בין שתי החברות "הדוק וייחודי" כבר עכשיו. "לראייה", אמר, "עוד ב-2006, מיקרוסופט הכריזה על Open Text כעל השותפה המובילה שלה בעולם בתחום פתרונות ה-ECM וכשותפת ISV גלובלית". לדבריו, "הפתרונות שלנו מאפשרים לשר-פוינט של מיקרוסופט להפוך לחלק אינטגרלי מפלטפורמת תוכן ארגונית רחבה ומקיפה, כמו גם להגביר את יכולת הציות של הארגונים לרגולציות". הוא הוסיף, כי "בפרויקט המשותף והמתמשך של Open Text ומיקרוסופט בחברת Shell Oil ביקש הלקוח שפלטפורמת שר-פוינט שלנו תהווה נקודת כניסה למידע הכלל ארגוני עבור עשרות אלפי עובדי החברה. יכולת זו מתאפשרת אך ורק בזכות השילוב שבין הפתרונות, ובעיקר בשל העובדה שרק פתרון ה-ECM שלנו מציע יכולת של Single Repository".
לדבריו, שירותי ה-CLM (ר"ת Content lifecycle management) של Open Text מאפשרים ללקוחות לנהל מנקודה מרכזית את מחזור החיים המלא של התוכן הארגוני הנמצא במערכות שונות, תוך יכולת ליישם חוקי שמירה כנדרש. "השירותים יכולים להיות מיושמים לגבי מידע הנמצא במערכות שונות – לא רק במאגרים של Open Text, אלא גם באלה של סאפ (SAP), באי-מיילים ובמידע שמיוצר ומנוהל ב-SharePoint Server 2007. שירותי ה-CLM מרחיבים את יכולות ניהול התוכן הארגוני בכל אתרי השר-פוינט ובכל מאגרי המידע הארגוניים האחרים". הוא דיבר על פתרונות נוספים של Open Text, בהם מסגרת פיתוח יכולות ניהול עבור שר-פוינט ופתרונות ורטיקאליים ומערכת שפיתחה החברה עבור מיקרוסופט לניהול אי-מיילים. לדבריו, זו מאפשרת למשתמש ליצור תצוגה מותאמת של המידע הנמצא במערכות שונות, כמו SAP או אורקל, בתוך ה-Outlook.
פייג', המשמש כסגן נשיא ב-Open Text וכמנהל אזור מזרח אירופה של החברה, אמר ש-"הצמיחה המשמעותית שלנו בעשור האחרון הביאה את המגזין פורצ'ן (Fortune) לדרג אותנו במקום ה-15 ברשימת מאה החברות בעלות שיעור הצמיחה הגבוה ביותר בעולם, ובמקום השישי ברשימה המקבילה של חברות הטכנולוגיה". הוא הוסיף, כי בחמש השנים הקרובות תשקיע החברה מיליארד דולרים במחקר ופיתוח. לדבריו, יש לחברה 70 לקוחות בישראל.
תגובות
(0)