בינת ונובל הטמיעו מערכת IDM באוניברסיטה העברית

המערכת החדשה תאפשר פתיחה וסגירה אוטומטית של חשבונות, תיקון טעויות אוטומטי והתראה על טעויות לוגיות ואחרות ● היקפו הכספי של הפרויקט: מאות אלפי שקלים

בינת ונובל הטמיעו מערכת לניהול זהויות (IDM) בקמפוס הר הצופים של האוניברסיטה העברית בירושלים. המערכת נועדה לאפשר לפתוח חשבונות ושירותים ולסגור אותם בצורה אוטומטית, בהסתמך על נתוני כוח האדם ומינהל הסטודנטים. יוכלו להשתמש בה כלל חברי הסגל והסטודנטים בקמפוס, בסך הכל כ-25,000 משתמשים, והיא תספק שירותי מיחשוב לציבור הרחב המגיע לאוניברסיטה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם מוערך על ידי גורמים בשוק במאות אלפי שקלים.

המערכת החדשה כוללת את שירות Self Service, המאפשר למשתמשים לבצע באופן עצמאי פעולות שבעבר נעשו באמצעות פניות למוקד הטלפוני ולמשרדי הקמפוס. מבינת ומנובל נמסר, כי רמת המעקב והבקרה במערכת מאפשרת תיקון טעויות אוטומטי והתראות על טעויות לוגיות ואחרות בתדירות יומית.

משה שקד, מנהל שלוחת הרשות למיחשוב בקמפוס הר הצופים, אמר, כי "עם ההטמעה נוצר מערך חדש מובנה, עם תהליכים ברורי של נתוני המשתמשים בקמפוס". לדבריו, "לאחר התהליך השגנו שיפור ברמת הבקרה, יכולת המעקב ותיקון הטעויות".

דורון אלמליח, מנהל תחום Business Applications בבינת, אמר, כי "הפתרון עצמו אינו דורש מהאוניברסיטה פיתוח מיוחד, שכן המערכת מגיעה עם מגוון רחב של אפשרויות חיבור למערכות קצה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים