הרבעון של נייס: גידול בהכנסות ומעבר לרווח נקי
החברה סיימה את הרבעון עם הכנסות של 250 מיליון דולר ורווח נקי של 27 מיליון ● נייס צופה כי תציג עליות גם ברבעון הנוכחי ותסיים את השנה עם הכנסות של יותר ממיליארד דולר
רבעון טוב לנייס (Nice): החברה סיימה את הרבעון השלישי של השנה עם גידול בהכנסות ומעבר מהפסד לרווח נקי – כך עולה מהדו"חות שפרסמה.
ההכנסות של החברה (כל הנתונים הם על בסיס GAAP) גדלו ב-8.73% ל-249.94 מיליון דולר. מתוכן, ההכנסות ממכירת מוצרים גדלו ב-6.1% ל-91.38 מיליון דולר וממכירת שירותים – ב-10.31% ל-158.56 מיליון. נייס רשמה ברבעון המדווח רווח נקי של 26.89 מיליון דולר לעומת הפסד נקי של 3.71 מיליון ברבעון המקביל אשתקד.
הסיבה המרכזית למעבר לרווחיות היא החזרי מס של 1.13 מיליון דולר שקיבלה החברה ברבעון לעומת חבות מס של 20.34 מיליון ברבעון השלישי של 2013.
הנתונים מעלים בנוסף כי ההוצאות הגולמיות הרבעוניות של החברה גדלו ב-6.07% ל-96.08 מיליון דולר, הרווח הגולמי עלה ב-10.26% ל-153.86 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 61.56%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות גדלו ב-4.4% ל-128.92 מיליון דולר והרווח קפץ ב-57.64% והגיע ל-24.94 מיליון.
לצד הנתונים הרבעוניים פרסמה החברה את התוצאות לתשעת החודשים הראשונים של השנה. עולה מהן כי ההכנסות של נייס עלו ב-5.66% ל-717.52 מיליון דולר וההוצאות גדלו ב-6.63% ל-663.6 מיליון.
על רקע העלייה בהוצאות, הרווח התפעולי גדל ב-0.35% בלבד ל-53.92 מיליון דולר. הרווח הנקי, לעומת זאת, זינק ב-70.64% ל-53 מיליון, בעיקר משום שחבות המס פחתה ל-3.05 מיליון דולר בהשוואה ל-25.68 מיליון בתשעת החודשים הראשונים של 2013.
הנהלת נייס מעריכה שברבעון האחרון של 2014 יסתכמו ההכנסות ב-285 עד 300 מיליון דולר והרווח למנייה (Non-GAAP) יסתכם ב-0.89 דולר עד 1.01 דולר. בשנה כולה, התחזית היא כי ההכנסות יעמדו על בין 1.003 מיליארד ל-1.018 מיליארד דולר, והרווח למנייה (Non-GAAP) – על בין 2.73 דולר ל-2.85 דולר.
בנייס הביעו שביעות רצון מהתוצאות. ברק עילם, מנכ"ל החברה, אמר כי "ניתן לראות בתוצאות הללו את השפעתה של התוכנית אותה התחלנו להוציא לפועל ברבעון השני של השנה. תוכנית זו כללה התמקדות בשיפור הביצועים, התייעלות עסקית והגדלת הרווחיות. עד כה השגנו התקדמות טובה – הצמיחה האורגנית הואצה והרווחיות השתפרה. בנוסף, אנחנו ממשיכים לראות דרישה גוברת לפתרונות מבוססי כלים אנליטיים, שנמצאים בליבת האסטרטגיה שלנו".
"נייס נמצאת בשווקים הנכונים בזמן הנכון, שעה בה ממשיכים ביקושים חזקים מצד ארגונים ברחבי העולם לפתרונות שאנחנו מציעים להתמודדות עם שיפור חווית הלקוח, ציות לרגולציה ואבטחה", הוסיף. "אנחנו מאמינים שאנחנו ממוצבים היטב לקראת סיום חזק של השנה".
תגובות
(0)