שריג צור, ווי-אנקור: "עולם המחשוב עובר שינוי עצום – ועל מנהלי התשתיות להתאים עצמם לו"

לדבריו, על המנמ"רים ומנהלי תשתיות ה-IT לפעול בכמה מישורים: קיצוץ בתקציבים, גידול מתמיד בהיקף המידע, אותו נדרש לאחסן, לנהל ולארכב ● מנגד, אמר כי:" "אנו רואים אצל הלקוחות עלייה בדרישות הביצועים של האפליקציות, ולזו נילווית שרידות גבוהה של מערכות האחסון"

שריג צור, מנכ"ל ווי-אנקור

"עולם המחשוב עובר שינוי עצום. בפני מנהלי תשתיות ה-IT והמנמ"רים שעומדים בראש מערכי ה-IT בארגונים, ניצבים כמה אתגרים – ועליהם להתמודד מולם במקביל", כך אמר שריג צור, מנכ"ל ווי-אנקור.

שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל. צילום: ניב קנטור

שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל. צילום: ניב קנטור

צור דיבר בפתח אירוע לקוחות שערכה החברה. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אמש (א'), במועדון הזאפה, הרצליה. באירוע השתתפו למעלה מ 250 לקוחות החברה ושותפיה העסקיים, והנחה אותו "איתי התופעה". היה זה האירוע הראשון אותו ערכה החברה במתכונת המאוחדת שלה.

לדברי צור, על המנמ"רים ומנהלי תשתיות ה-IT לפעול בכמה מישורים: קיצוץ בתקציבים, גידול מתמיד בהיקף המידע, אותו נדרש לאחסן, לנהל ולארכב. מנגד, אמר צור, "אנו רואים אצל הלקוחות עלייה בדרישות הביצועים של האפליקציות, ולזו נילווית שרידות גבוהה של מערכות האחסון".

מה שמנהלי האחסון ומנהלי תשתיות נדרשים לו, אמר צור, "הוא להטמיע מערכות אחסון חכמות, המספקות להם מענה עם חסכון בנפח המידע המאוחסן, יתירות מלאה, גמישות בהפעלת שירותים, וכל זאת תחת ניהול קל ופשוט".

בינואר השנה, אמר צור, "אוחדו שתי החברות, כיום, אנו קבוצת ה-IT הגדולה בעולמות התשתיות, אבטחת המידע, מיחשוב ענן, Analytics – ניתוח צופה פני עתיד, ו-Big Data – טיפול במידע רחב היקף. החברה מונה 120 עובדים ולה 1,400 לקוחות".

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

הוא סיים באומרו כי "אני שמח לבשר כי השגנו את רוב מטרות האיחוד, ויש לנו יכולות טובות יותר להציע ללקוחות. בשל הגב הפיננסי שיש לנו מאז הרכישה על ידי חילן, אנו צופים גידול בפעילות החברה בשנת 2015".

אלי זיברט, יו"ר ווי-אנקור

אלי זיברט, יו"ר ווי-אנקור

אלי זיברט, יו"ר ווי-אנקור, אמר כי "עולם ה-IT הוא דינמי ומשתנה, ואנו עסוקים בלא הרף לחשוב על מהו הדבר הבא. יחד עם הלקוחות, אנו מנסים לשפר את מערכי המחשוב שלהם, תוך למידה משותפת ויצירת דיאלוג. "2014 הייתה שנה אינטנסיבית", אמר, "מיזגנו את פעילויות שתי החברות, שתיהן בבעלות מלאה של חילן, ויצרנו יותר ערך עם פלטפורמה אחת ופתרונות אחודים". זיברט סיכם באומרו כי "השנה הייתה רבת אירועים בקבוצת חילן, רכשנו את נס ישראל ועימה אנו הופכים להיות בשלישיה הראשונה של ספקיות ה-IT בישראל. נדרשת רמת מצוינות על מנת לספק ערך ללקוחות".

שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ (NetApp) ישראל, אמר כי "השוק היום מדבר על ענן, ובחלקו גם נע לעבר מיחשוב ענן. האתגר העומד בפני המנמ"רים הוא כיצד לשלב את הענן בתוך פעילות ה-IT השוטפת. עם ההכרזות החדשות שלנו לתחום, אנו מובילים בתחום ניהול הנתונים בענן". פרייס ציין כי ווי-אנקור מטמיעה את מוצרי ענקית האחסון בקרב מאות לקוחותיה. לפני ימים אחדים, אמר פרייס, "השקנו את Clustered Data ONTAP 8.3, המספקת יכולות מוכחות עבור ניהול נתונים בענן. המדובר בהרחבה של מערכת ההפעלה של החברה לאחסון מבוסס תוכנה. אנו מסייעים לארגונים בכל הגדלים לשפר את רמות הזמינות, הביצועים והיעילות. זאת, לצד תמיכה עבור התוכנה להתאוששות מאסונות, שמספקת לארגונים יכולת התאוששות ללא הפרעות מכשלים במרכזי נתונים שונים".

רענן ביבר, מנכ"ל VMware

רענן ביבר, מנכ"ל VMware

 

 

רענן ביבר, מנכ"ל VMware ישראל, אמר כי "ארגונים נדרשים להסתגל במהירות לעולם החדש, בדיוק כמו שמים יודעים לחדור לכל מקום ולהתמודד עם כל סביבה אליה הם זורמים. במובן מטאפורי זה, עולם העסקים כיום הוא 'עולם נוזלי' ועל המנמ"רים להיות כמו 'מים', זורמים במהירות ומסתגלים בקלות לשינויים התכופים. אנו ב-VMware מסייעים להם בכך". ביבר סיים בציינו כי ווי-אנקור מטמיעה את מוצרי ענקית הווירטואליזציה בקרב מאות לקוחותיה. ווי-אנקור היא שותף אנטרפרייז חשוב של VMware בארץ, יש להם נוכחות מרשימה בישראל".

שי נוני, מנכ"ל קומוולט (CommVault) ישראל, ומנהל אזורי ישראל ואפריקה

שי נוני, מנכ"ל קומוולט ישראל, ומנהל אזורי ישראל ואפריקה

 

 

 

שי נוני, מנכ"ל קומוולט (CommVault) ישראל, ומנהל אזורי ישראל ואפריקה, אמר כי "החברה מספקת יכולת לנהל את המידע באופן אחוד וממקום אחד. אנו אגנוסטיים למערכות האחסון ועובדים עם כולם. אנו מאפשרים למנהל התשתיות לפעול טוב יותר, ולאחר שהוא רכש מערכת אחסון – הוא יכול לקבל תובנות עם סיווגים של מידע, כל זאת על פלטפורמה אחת פשוטה המקיפה את כלל צרכי האחסון וניהול המידע של הארגון".

 

 

 

עודד שפיר, סמנכ"ל מכירות לקוחות אסטרטגיים בסיסקו ישראל

עודד שפיר, סמנכ"ל מכירות לקוחות אסטרטגיים בסיסקו ישראל

 

 

עודד שפיר, סמנכ"ל סיסקו (Cisco) ישראל, אמר כי "ווי-אנקור היא שותף חשוב של החברה  בארץ. הם מטמיעים פתרונות משותפים של סיסקו, נט-אפ ו-VMware לעולם תשתיות הדטה סנטר, ומספקים פתרונות לסביבת ענן פרטי, ציבורי ובן כלאיים. הפתרונות נועדו לארגונים בכל הגדלים ומכל המגזרים, לרבות ארגוני היי-טק, ארגונים פיננסיים  וספקי אינטרנט". שפיר סיים בציינו כי "נרחיב את פעילותנו בשנת 2015, ונשתלב בסל הפתרונות של ווי-אנקור".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים