גוגל תבצע שינויים ב-Android Market – חנות היישומים הסלולרית שלה

במסגרת השינויים, יכולים המפתחים להוסיף תמונות מסך של היישומים שלהם ולצרף אליהם צלמיות לקידום מכירות, מספר התווים שמלווים את היישום ישתנה ויהיה מעתה קל יותר לאתר את היישומים שצריכים לשלם עבור השימוש בהם ● השינויים יוצגו עם ההשקה הקרובה של גרסה 1.6 של אנדרואיד

גוגל (Google) הכריזה בסוף השבוע על כך שהיא עומדת לבצע שינויים משמעותיים ב-Android Market – האתר שבו היא מרכזת את התוכנות שמכינים מפתחים שונים ומשונים עבור מערכת ההפעלה הסלולרית שלה, אנדרואיד (Android).

בהודעה שפרסמה בבלוג מפתחי האנדרואיד של החברה, הודיעה גוגל, כי היא מתכוונת להציג את התכונות החדשות עם ההשקה הקרובה של גרסה 1.6 של מערכת ההפעלה. לדבריה, מטרת התכונות הללו היא "לשפר את החוויה הכללית עבור המשתמשים בשירות". במסגרת התכונות החדשות, יכולים המפתחים להוסיף תמונות מסך של היישומים שלהם ולצרף אליהם צלמיות לקידום מכירות וכן תיאורים שיכולים להסביר את המוצר טוב יותר; מספר התווים שמלווים את היישום, שעמד עד כה על גודל מרבי של 325 תווים, ישתנה; כמו כן, יהיה מעתה קל יותר לאתר את היישומים שצריכים לשלם עבור השימוש בהם, וייתכן שהם יקבלו הבלטה מסוימת מול היישומים החינמיים.

כמו כן, הודיעה החברה על הוספת ארבע תת-קטגוריות חדשות למיון היישומים: ספורט, בריאות, ערכות נושא וקומיקס. מפתחים שרוצים להוסיף את תכני הפרסום החדשים שלהם למוצריהם יכולים לעשות זאת כבר כעת דרך דף ההפצה האישי שלהם.

השינויים שגוגל הודיעה עליהם מגיעים בעקבות ביקורת שספגה. בעתיד, נראה, כי גוגל תצטרך להתייחס גם לטענות על תקלות רבות באישורים של העברות כספים לכרטיסי אשראי וכן לתקלות טכניות של הורדות שנתקעות באמצע, עם זאת, עושה רושם שדרישה אחת מרכזית לא תזכה בינתיים למענה: השימוש בשרות Google Checkout כאמצעי התשלום היחיד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים