15 מיליון סמארטפונים בעולם חשודים כנגועים בנוזקות בכל רגע נתון
בסקר שנערך על ידי MSG התגלה כי פחות משליש מבעלי הניידים החכמים מתקינים על המכשיר שלהם אנטי וירוס ● 80% לא יודעים אם ספק התקשורת שלהם מספק הגנה מפני נוזקות ואיומי סייבר ●,65% מהמנויים מצפים מהספק שלהם להגן על נכסי התקשורת שלהם
כ-15 מיליון סמארטפונים בעולם חשודים כנגועים בכל רגע נתון – כך לפי הערכה של מעבדות האבטחה של אלקטל לוסטנט (Alcatel-Lucent), לאחר שב-2013 נרשמה עלייה של כ-20% בתקיפות של נוזקות ואיומי סייבר. השפעת נוזקות אלה עלולה לכלול שחיקה בכושר המכשיר, גניבת יחידות זמן/גלישה (נדידה), גניבה של מידע אישי וכן השפעה שלילית על חוויית השירות של בעלי המכשירים – טלפונים ניידים, מחשבים ניידים ומוצרים חכמים.
בכך, אבטחת הסייבר הופכת לאתגר הדורש את התייחסותם של המפעילים עד רמת מכשירי הקצה. מפעילים נמצאים בצומת החולש על הקישוריות והתוכן של המנוי. צומת זה מאפשר לפרוס הגנה מרבית ומקיפה, המסוגלת למגר איומי סייבר ובכך גם להגן על התשתיות שלהן עצמן וגם להבטיח חוויית שימוש טובה למנוי.
כדי לשפר את חוויית המשתמש, השיקה אלקטל לוסנט את פתרון MSG (ר"ת Motive Security Gaurdian), שמאבטח מפני איומי סייבר שונים רשתות תקשורת של מפעילים, בהיבטי התקשורת ממכונה למכונה (M2M), מכשירי מובייל, מחשבים ניידים ומוצרים ביתיים חכמים.
בהתאם לסקר שנערך על ידי החברה, פחות משליש מבעלי הסמארטפונים מתקינים על המכשיר שלהם אנטי וירוס, 80% לא יודעים אם ספק התקשורת שלהם מספק הגנה מפני נוזקות ואיומי סייבר, 65% מהמנויים מצפים מהספק שלהם להגן על המכשירים שלהם ו-55% יהיו מוכנים לשלם עבור שירות כזה.
תוצאות הסקר מובילות להנחה כי ככל שחוויית משתמש הופכת לחזית חדשה לבידול, ספקים יכולים למנף שירותי אבטחה אמינים כדי לספק אבטחה שתמיד מעודכנת ותמיד פועלת לנכסי התקשורת של המנויים, ובכך להבטיח חוויית משתמש מעולה.
פתרון האבטחה מאפשר משלוח של התראות למחלקות ה-IT, למנהלי תיקי לקוחות והלקוחות עצמם, ומאפשר גם התמודדות פרואקטיבית עם איומי נוזקה שונים. כאשר נוזקה מתגלה במכשיר מסוים, בעליו מקבל התראה מיידית, הכוללת הוראות פשוטות וברורות כיצד להסיר את האיום. התערבות כזו עשויה להפחית במידה ניכרת פניות למרכזי שירות הנובעות מנזקי התוכנה הזדונית, כולל התרוקנות מהירה של סוללות, תלונות על גובה החשבון עקב שימוש חורג של חבילות השירות, והופעת חלונות פופ-אפ לא רצויים במחשבים ניידים.
תגובות
(0)