Salesforce.com הכניסה שיפורים בענן השירותים שלה

הפלטפורמה החדשה של החברה כוללת שלושה שירותים חדשים ● שירות ה-Knowledge אמור לספק דרך מהירה יותר לנהל מידע ולשתפו עם לקוחות ● שירות ה-Answers, שיהיה זמין רק בתחילת 2011, אמור לנצל את הידע שצוברים מומחים שונים ולאפשר להם לספק תשובות לשאלות ● שירות ה-Saleforce for Twitter אמור לאפשר לחברות לעקוב אחרי תזרימי שיחות שקשורות לשירותי החברה וללקוחות שלה, וכדומה

Salesforce.com, מספקיות מוצרי ה-SaaS הגדולות בעולם, הכריזה היום (ד') על שדרוג למוצר ה-Service Cloud שלה, שמספק פלטפורמת CRM באמצעות ענן; הפלטפורמה תכונה מעכשיו Service Cloud 2. השירות המקורי הושק בינואר והצטרפו אליו עד עתה למעלה מ-8,000 חברות – כ-55% מהשוק בתחום הזה, לפי טענת החברה.

העדכון שהושק היום כולל שלושה שירותים חדשים – Salesforce Knowledge, Salesforce Answers ו-Salesforce for Twitter, כשהמכנה המשותף לשלושתם הוא שיתוף רחב יותר של מידע עם כמה שיותר לקוחות, במטרה לספק להם תשובות מדויקות ומהירות לבעיות שהם רוצים להציג בפני החברה.

שירות ה-Knowledge אמור לספק דרך מהירה יותר לנהל מידע ולשתפו עם לקוחות. מדובר בבסיס ידע ברמת הארגון שמשתמש בטכנולוגיה קניינית כדי לאפשר לנציגי הלקוחות למצוא ולספק תשובות אישיות בכל ערוץ פנייה. השירות הזה מבוסס על טכנולוגיה שהשיגה Salesforce על ידי רכישת Instranet לפני קצת יותר משנה. הוא יעלה כ-50 דולרים לחודש לכל משתמש, ויהיה זמין ברבעון הרביעי של 2009.

שירות ה-Answers, שיהיה זמין רק בתחילת 2011, אמור לנצל את הידע שצוברים מומחים שונים, ובדומה לנהוג באתרים רבים וברשתות חברתיות, לאפשר להם לספק תשובות לשאלות. משתמשים אחרים יוכלו לדרג את התשובות הללו, כך שהתשובה שתזכה למספר המצביעים הגדול ביותר תופיע בראש רשימת התשובות לשאלה שתישאל.

Saleforce for Twitter הוא שירות שנגזר מההערכה של Salesforce.com שטוויטר (Twitter) יהפוך בעתיד לערוץ חשוב מאוד בתחום שירות הלקוחות. בעזרת הכלי הזה יכולות חברות לעקוב אחרי תזרימי שיחות שקשורות לשירותי החברה וללקוחות שלה, לעקוב אחרי מה שלקוחות מספרים על החברה, וכדומה.

פרטים נוספים ניתן למצוא בדף המידע של החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים